Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/11856
Title: The current issues of mall application in esl settings
Other Titles: Поточні проблеми застосування торгового центру в налаштуваннях ESL
Authors: Dudoladova, Alyona
Dudoladova, Olga
Keywords: digitalization
educational setting
foreign language learning
MALL
mobile technology
цифровізація
освітні умови
вивчення іноземних мов
MALL
мобільні технології
Issue Date: 2021
Publisher: Харбінський інженерний університет
Citation: Dudoladova А. The current issues of mall application in esl settings / А. Dudoladova, O. Dudoladova // Актуальні проблеми філології і професійної підготовки фахівців у полікультурному просторі: міжнародний журнал. – Вип. 4. – Харбін : Харбінський інженерний університет, 2021. - С. 35-37.
Abstract: Mobile Assisted Language Learning (MALL) is no longer a novelty in foreign language education, it has become a necessary tool for digitalisation and diversification of learning environment. Today educators face the need to address the issues of MALL implementation that require clarification and further exploration in order to establish the conceptual structure of MALL. This particular need substantiates the topical value of the paper and calls for the following methods of research: analysis, synthesis and deductive reasoning. Навчання мов за допомогою мобільних пристроїв (MALL) більше не є новинкою в освіті іноземних мов, воно стало необхідним інструментом цифровізації та диверсифікації навчального середовища. Сьогодні викладачі стикаються з необхідністю вирішення питань впровадження MALL, які потребують уточнення та подальших досліджень з метою встановлення концептуальної структури MALL. Ця особлива потреба обґрунтовує актуальне значення статті та вимагає наступних методів дослідження: аналізу, синтезу та дедуктивних міркувань.
URI: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/11856
Appears in Collections:2021 Вип. 4

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Alyona Dudoladova 2021.pdf285.86 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.