Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1181
Title: Теорія і практика розвитку зв’язного мовлення дітей дошкільного віку в мовленнєво-ігровій діяльності
Other Titles: Теория и практика развития связной речи детей дошкольного возраста в рече-игровой деятельности
The theory and practice of the development of under school age children’s speech fluency in speech-game activity
Authors: Луцан, Надія Іванівна
Луцан, Надежда Ивановна
Lutsan, Nadiya Ivanivna
Keywords: мовленнєво-ігрова діяльність
вербальна гра
мовленнєво-ігрова компетенція
зв’язне мовлення
рече-игровая деятельность
рече-игровая компетенция
вербальная игра
связная речь
speech-game activity
verbal game
speech-game competence
relation speech
Issue Date: 2005
Publisher: Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського
Citation: Луцан, Н. І. Теорія і практика розвитку зв'язного мовлення дітей дошкільного віку в мовленнєво-ігровій діяльності [Текст] : автореф. дис. ... д-ра пед. наук : 13.00.02 / Надія Іванівна Луцан; наук. консультант А. М. Богуш; Південноукр. держ. пед. ун-т ім. К. Д. Ушинського. – Одеса, 2006. – 45 с.
Abstract: У дисертації представлено концептуально-методичний підхід до проблеми розвитку зв’язного мовлення дітей дошкільного віку в мовленнєво-ігровій діяльності; розроблено і науково обґрунтовано функціональну модель розвитку зв’язного мовлення в мовленнєво-ігровій діяльності, яка поєднує мовленнєво-стимульований, продуктивно-діяльнісний і креативний етапи, доведено ефективність її використання. У процесі дослідження було визначено поняття „мовленнєво-ігрова діяльність”, „мовленнєво-ігрова компетенція” „вербальна гра”, уточнено і структуровано зміст понять „словесна гра”, „ігрова компетенція”, „ігрова мовленнєва вправа”; визначено показники, критерії та охарактеризовано рівні розвитку зв’язного мовлення дітей в мовленнєво-ігровій діяльності; встановлено педагогічні умови й закономірності сприяння її розвитку. Диссертация посвящена проблеме развития связной речи детей дошкольного возраста в рече-игровой деятельности. В процессе проведенного исследования определена сущность понятий «рече-игровая деятельность», «рече-игровая компетенция», уточнено и структурировано содержание понятий «словесная игра», «игровая компетенция». The dissertation introduces the conception-methodic approach to the problem of development relation speech of under school age children in the speech-game activity. It is worked out and scientifically well-founded the function model of relation speech development in speech-game activity that combine speech-stimulate, productive-functioning and creative stages. The effectiveness of use was proved. Such conceptions were defined during the process of investigation, as: “speech-game activity”, “speech-game competence”, “verbal game”, was made more exact and structured the substance of conceptions “verbal game”, “game competence”, “game-speech exercise”.
URI: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1181
Appears in Collections:Автореферати

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Луцан Надія Іванівна.aref.pdf448.06 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.