Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1181
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЛуцан, Надія Іванівна-
dc.contributor.authorLutsan, Nadiya Ivanivna-
dc.date.accessioned2018-12-22T09:10:23Z-
dc.date.available2018-12-22T09:10:23Z-
dc.date.issued2005-
dc.identifier.citationЛуцан, Н. І. Теорія і практика розвитку зв'язного мовлення дітей дошкільного віку в мовленнєво-ігровій діяльності : автореф. дис. ... д-ра пед. наук : 13.00.02 / Надія Іванівна Луцан; наук. консультант А. М. Богуш; Південноукр. держ. пед. ун-т ім. К. Д. Ушинського. – Одеса, 2006. – 45 с.uk
dc.identifier.uridspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1181-
dc.description.abstractУ дисертації представлено концептуально-методичний підхід до проблеми розвитку зв’язного мовлення дітей дошкільного віку в мовленнєво-ігровій діяльності; розроблено і науково обґрунтовано функціональну модель розвитку зв’язного мовлення в мовленнєво-ігровій діяльності, яка поєднує мовленнєво-стимульований, продуктивно-діяльнісний і креативний етапи, доведено ефективність її використання. У процесі дослідження було визначено поняття „мовленнєво-ігрова діяльність”, „мовленнєво-ігрова компетенція” „вербальна гра”, уточнено і структуровано зміст понять „словесна гра”, „ігрова компетенція”, „ігрова мовленнєва вправа”; визначено показники, критерії та охарактеризовано рівні розвитку зв’язного мовлення дітей в мовленнєво-ігровій діяльності; встановлено педагогічні умови й закономірності сприяння її розвитку. The dissertation introduces the conception-methodic approach to the problem of development relation speech of under school age children in the speech-game activity. It is worked out and scientifically well-founded the function model of relation speech development in speech-game activity that combine speech-stimulate, productive-functioning and creative stages. The effectiveness of use was proved. Such conceptions were defined during the process of investigation, as: “speech-game activity”, “speech-game competence”, “verbal game”, was made more exact and structured the substance of conceptions “verbal game”, “game competence”, “game-speech exercise”.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherПівденноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинськогоuk
dc.subjectмовленнєво-ігрова діяльністьuk
dc.subjectвербальна граuk
dc.subjectмовленнєво-ігрова компетенціяuk
dc.subjectзв’язне мовленняuk
dc.subjectspeech-game activityuk
dc.subjectverbal gameuk
dc.subjectspeech-game competenceuk
dc.subjectrelation speechuk
dc.titleТеорія і практика розвитку зв’язного мовлення дітей дошкільного віку в мовленнєво-ігровій діяльностіuk
dc.title.alternativeThe theory and practice of the development of under school age children’s speech fluency in speech-game activityuk
dc.typeThesisuk
Appears in Collections:Автореферати

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Lutsan.aref.pdf448.06 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.