Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1177
Назва: Формування інформаційної культури майбутніх учителів англійської мови
Інші назви: Developing information culture of Future English Teachers
Автори: Лук'янченко, Ірина Олегівна
Lukyanchenko, Iryna Olegivna
Ключові слова: інформаційна культура
інформаційна культура майбутнього вчителя англійської мови
система вправ
педагогічні умови
information culture
information culture of a future English teacher
a system of exercises
pedagogical factors
experimental model
Дата публікації: 2008
Видавництво: Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського
Бібліографічний опис: Лук'янченко, І. О. Формування інформаційної культури майбутніх учителів англійської мови [Текст] : дис. ... канд. пед. наук : 13.00.02 / Ірина Олегівна Лук'янченко; наук. кер. С. В. Боднар; Південноукр. держ. пед. ун-т ім. К. Д. Ушинського. – Одеса, 2009. – 293 с.
Короткий огляд (реферат): Дисертаційну роботу присвячено дослідженню проблеми формування інформаційної культури майбутніх учителів англійської мови. У дисертації уточнено сутність понять «інформаційна культура», «інформаційна компетенція», «інформаційні вміння»; досліджено сутність і структуру феномену «інформаційна культура вчителя англійської мови», визначено критерії, показники, схарактеризовано рівні сформованості інформаційної культури в майбутніх учителів англійської мови; виявлено педагогічні умови, що сприяють підвищенню ефективності формування інформаційної культури майбутніх учителів англійської мови; розроблено й апробовано експериментальну модель, систему вправ і методику реалізації педагогічних умов формування інформаційної культури майбутніх учителів англійської мови в процесі професійної підготовки. The research focuses on the problem of developing information culture of future English teachers. There has been analysed the essence of the terms «information culture», «information competence», «information skills». The contents and the structure of the phenomenon «information culture of an English teacher», its criteria, indicators and the levels of developing information culture of future English teachers have been revealed. The pedagogical factors aimed at the effective work on forming information culture of future English teachers have been defined. The experimental model, the system of exercises and the methodological issues how to implement the pedagogical factors of developing information culture of future English teachers into the process of the professional teachers’ training have been worked out and practically elaborated.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1177
Розташовується у зібраннях:Дисертації

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Лук’янченко Ірина Олегівна.pdf3.41 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.