Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1173
Назва: Методика формування лінгвоукраїнознавчої компетенції молодшого школяра в умовах західного регіону
Інші назви: Methods of formation of the Ukrainian lingvocultural competence of junior pupils in the condition of Western region
Автори: Лук’яник, Людмила Василівна
Lukianyk, Lyudmyla Vasylivna
Ключові слова: лінгвоукраїнознавча компетенція
компетенція
компетентність
усне та писемне мовлення
зв’язні висловлювання
учні початкових класів
західний регіон
Ukrainian lingvocultural competence
oral and written speech
connected expressions
junior pupils
Western region
Дата публікації: 2011
Видавництво: Рівненський державний гуманітарний університет
Бібліографічний опис: Лук'яник, Л. В. Формування лінгвоукраїнознавчої компетенції молодшого школяра в умовах західного регіону [Текст] : дис. ... канд. пед. наук : 13.00.02 / Людмила Василівна Лук'яник; наук. кер. Г. П. Коваль; Рівнен. держ. гуманіт. ун-т. – Рівне, 2011. – 315 с.
Короткий огляд (реферат): У дисертації досліджувалася проблема розвитку лінгвоукраїнознавчої компетенції молодшого школяра в умовах західного регіону. Розроблено й науково обґрунтовано експериментальну модель формування лінгвоукраїнознавчої компетенції у 3 – 4 класах загальноосвітньої школи, яка складається з чотирьох взаємопов’язаних етапів: когнітивно-збагачувального, репродуктивно-діяльнісного, креативно-діяльнісного та оцінно-рефлексивного; визначено педагогічні умови, що передбачали ефективний розвиток лінгвоукраїнознавчих знань, умінь і навичок; виявлено критерії сформованості лінгвоукраїнознавчої компетенції молодших школярів з їхніми показниками; схарактеризовано рівні сформованості лінгвоукраїнознавчої компетенції учнів 3 – 4 класів. The problem of the development of the Ukrainian lingvocultural competence of junior pupils in the conditions of Western region was researched in the dissertation. The experimental model of the formation of Ukrainian lingvocultural competence in the 3 – 4 forms of the secondary school, which consists of four closely connected stages: cognitive, reproductive, creative and estimative-reflexo logical, was worked out and scientifically proved; educational conditions which foretell the effective development of Ukrainian lingvocultural knowledge, habits and skills were defined; the criteria for formed Ukrainian lingvocultural competence of the junior pupils in phonetical, grammatical, diamonological and communicative compe-tence with their indexes were exposed; levels of formed Ukrainian lingvocultural competence as high, good, satisfactory and low were characterized.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1173
Розташовується у зібраннях:Дисертації

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Лук'яник Людмила Василівна.pdf1 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.