Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1173
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЛук’яник, Людмила Василівна-
dc.contributor.authorLukianyk, Lyudmyla Vasylivna-
dc.date.accessioned2018-12-21T13:24:43Z-
dc.date.available2018-12-21T13:24:43Z-
dc.date.issued2011-
dc.identifier.citationЛук'яник, Л. В. Формування лінгвоукраїнознавчої компетенції молодшого школяра в умовах західного регіону [Текст] : дис. ... канд. пед. наук : 13.00.02 / Людмила Василівна Лук'яник; наук. кер. Г. П. Коваль; Рівнен. держ. гуманіт. ун-т. – Рівне, 2011. – 315 с.uk
dc.identifier.uridspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1173-
dc.description.abstractУ дисертації досліджувалася проблема розвитку лінгвоукраїнознавчої компетенції молодшого школяра в умовах західного регіону. Розроблено й науково обґрунтовано експериментальну модель формування лінгвоукраїнознавчої компетенції у 3 – 4 класах загальноосвітньої школи, яка складається з чотирьох взаємопов’язаних етапів: когнітивно-збагачувального, репродуктивно-діяльнісного, креативно-діяльнісного та оцінно-рефлексивного; визначено педагогічні умови, що передбачали ефективний розвиток лінгвоукраїнознавчих знань, умінь і навичок; виявлено критерії сформованості лінгвоукраїнознавчої компетенції молодших школярів з їхніми показниками; схарактеризовано рівні сформованості лінгвоукраїнознавчої компетенції учнів 3 – 4 класів. The problem of the development of the Ukrainian lingvocultural competence of junior pupils in the conditions of Western region was researched in the dissertation. The experimental model of the formation of Ukrainian lingvocultural competence in the 3 – 4 forms of the secondary school, which consists of four closely connected stages: cognitive, reproductive, creative and estimative-reflexo logical, was worked out and scientifically proved; educational conditions which foretell the effective development of Ukrainian lingvocultural knowledge, habits and skills were defined; the criteria for formed Ukrainian lingvocultural competence of the junior pupils in phonetical, grammatical, diamonological and communicative compe-tence with their indexes were exposed; levels of formed Ukrainian lingvocultural competence as high, good, satisfactory and low were characterized.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherРівненський державний гуманітарний університетuk
dc.subjectлінгвоукраїнознавча компетенціяuk
dc.subjectкомпетенціяuk
dc.subjectкомпетентністьuk
dc.subjectусне та писемне мовленняuk
dc.subjectзв’язні висловлюванняuk
dc.subjectучні початкових класівuk
dc.subjectзахідний регіонuk
dc.subjectUkrainian lingvocultural competenceuk
dc.subjectoral and written speechuk
dc.subjectconnected expressionsuk
dc.subjectjunior pupilsuk
dc.subjectWestern regionuk
dc.titleМетодика формування лінгвоукраїнознавчої компетенції молодшого школяра в умовах західного регіонуuk
dc.title.alternativeMethods of formation of the Ukrainian lingvocultural competence of junior pupils in the condition of Western regionuk
dc.typeThesisuk
Appears in Collections:Дисертації

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Лук'яник Людмила Василівна.pdf1 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.