Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/11708
Назва: Поточна психологічна готовність викладача іноземної мови до заняття
Інші назви: The current psychological readiness of a foreign language teacher to study
Автори: Мельниченко, Г. В.
Ключові слова: готовність
психологічна готовність
способи активації
підсвідоме входження
круглий стіл
паритетний діалог
розкриття особистості
readiness
psychological readiness
methods of activation
subconscious entry
round table
parity dialogue
disclosure of personality
Дата публікації: 2011
Видавництво: Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»
Бібліографічний опис: Мельниченко Г. В. Поточна психологічна готовність викладача іноземної мови до заняття / Г. В. Мельниченко // Наука і освіта : наук.-практ. журнал. – 2011. – № 5. – С. 105-107.
Короткий огляд (реферат): Поточний психологічний і фізіологічний стан особистості впливає на ставлення до роботи і, як наслідок, на її результат. Не виключенням є викладач іноземної мови, якому доводиться не лише переключатися з особистісної сфери на професійну, але й з одної мови на іншу. Стаття присвячена пошуку дієвих форм вирішення даної проблеми. The current psychological and physiological state of the individual affects the attitude to work and, as a consequence, its outcome. A foreign language teacher is no exception, who has to not only switch from the personal to the professional sphere, but also from one language to another. The article is devoted to finding effective forms of solving this problem.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/11708
Розташовується у зібраннях:2011

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Мельниченко Г. В. 2011.pdf131.18 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.