Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/11708
Title: Поточна психологічна готовність викладача іноземної мови до заняття
Other Titles: The current psychological readiness of a foreign language teacher to study
Authors: Мельниченко, Г. В.
Keywords: готовність
психологічна готовність
способи активації
підсвідоме входження
круглий стіл
паритетний діалог
розкриття особистості
readiness
psychological readiness
methods of activation
subconscious entry
round table
parity dialogue
disclosure of personality
Issue Date: 2011
Publisher: Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»
Citation: Мельниченко Г. В. Поточна психологічна готовність викладача іноземної мови до заняття / Г. В. Мельниченко // Наука і освіта : наук.-практ. журнал. – 2011. – № 5. – С. 105-107.
Abstract: Поточний психологічний і фізіологічний стан особистості впливає на ставлення до роботи і, як наслідок, на її результат. Не виключенням є викладач іноземної мови, якому доводиться не лише переключатися з особистісної сфери на професійну, але й з одної мови на іншу. Стаття присвячена пошуку дієвих форм вирішення даної проблеми. The current psychological and physiological state of the individual affects the attitude to work and, as a consequence, its outcome. A foreign language teacher is no exception, who has to not only switch from the personal to the professional sphere, but also from one language to another. The article is devoted to finding effective forms of solving this problem.
URI: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/11708
Appears in Collections:2011

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Мельниченко Г. В. 2011.pdf131.18 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.