Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/11703
Назва: Принципи рідномовної освіти з позиції міжкультурного діалогу
Інші назви: Principles of native language education from the standpoint of intercultural dialogue
Автори: Горіна, Жанна Дмитрівна
Горина, Жанна Дмитриевна
Horina, Zhanna Dmytriivna
Ключові слова: принципи мовної освіти
діалог культур
міжкультурно-комунікативна компетентність
principles of language education
dialogue of cultures
intercultural-communicative competence
Дата публікації: 2011
Видавництво: Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»
Бібліографічний опис: Горіна Ж. Д. Принципи рідномовної освіти з позиції міжкультурного діалогу / Ж. Д. Горіна // Наука і освіта : наук.-практ. журнал. – 2011. – № 5. – С. 85-89.
Короткий огляд (реферат): Стаття присвячена проблемі мовної полісоціокультурної освіти. Обґрунтовано актуальність запровадження моделі формування міжкультурно-комунікативної компетентності у ВНЗ, цілі, завдання і методичні принципи мовно полікультурної освіти. The article is devoted to the problem of language polysociocultural education. The relevance of the introduction of the model of formation of intercultural and communicative competence in higher education, goals, objectives and methodological principles of language and multicultural education are substantiated.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/11703
Розташовується у зібраннях:2011

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Horina Zhanna Dmytriivna 2011.pdf132.57 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.