Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/11703
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorГоріна, Жанна Дмитрівна-
dc.contributor.authorHorina, Zhanna Dmytriivna-
dc.date.accessioned2021-06-03T12:28:11Z-
dc.date.available2021-06-03T12:28:11Z-
dc.date.issued2011-
dc.identifier.citationГоріна Ж. Д. Принципи рідномовної освіти з позиції міжкультурного діалогу / Ж. Д. Горіна // Наука і освіта : наук.-практ. журнал. – 2011. – № 5. – С. 85-89.uk
dc.identifier.uridspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/11703-
dc.description.abstractСтаття присвячена проблемі мовної полісоціокультурної освіти. Обґрунтовано актуальність запровадження моделі формування міжкультурно-комунікативної компетентності у ВНЗ, цілі, завдання і методичні принципи мовно полікультурної освіти. The article is devoted to the problem of language polysociocultural education. The relevance of the introduction of the model of formation of intercultural and communicative competence in higher education, goals, objectives and methodological principles of language and multicultural education are substantiated.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherДержавний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»uk
dc.subjectпринципи мовної освітиuk
dc.subjectдіалог культурuk
dc.subjectміжкультурно-комунікативна компетентністьuk
dc.subjectprinciples of language educationuk
dc.subjectdialogue of culturesuk
dc.subjectintercultural-communicative competenceuk
dc.titleПринципи рідномовної освіти з позиції міжкультурного діалогуuk
dc.title.alternativePrinciples of native language education from the standpoint of intercultural dialogueuk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:2011

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Horina Zhanna Dmytriivna 2011.pdf132.57 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.