Please use this identifier to cite or link to this item:
dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/11640
Title: | Педагогическая практика как ведущий компонент в становлении будущих учителей |
Other Titles: | Педагогічна практика як провідний компонент в становленні майбутніх учителів Pedagogical practice as a leading component in the formation of future teachers |
Authors: | Скоробогатова, М. Р. |
Keywords: | педагогическая практика педагогическое образование педагогічна практика педагогічна освіта pedagogical practice pedagogical education |
Issue Date: | 2011 |
Publisher: | Державний заклад «Південноукраїнський національний університет імені К. Д. Ушинського» |
Citation: | Скоробогатова М. Р. Педагогическая практика как ведущий компонент в становлении будущих учителей / М. Р. Скоробогатова // Наука і освіта : наук.-практ. журнал. – 2011. – №6. – С. 216-220. |
Abstract: | В статье рассматривается зарубежный и отечественный опыт организации педагогической практики студентов в вузах, проведен их сравнительный анализ. На основании этого определены основные проблемы организации педагогической практики в отечественной высшей школе: недостаточное количество времени, несогласованность действий школьных учителей и методистов вузов, устаревшие формы и методы проведения практической подготовки будущих учителей. статті розглядається зарубіжний і вітчизняний досвід організації педагогічної практики студентів у вищих навчальних закладах, проведено їх порівняльний аналіз. На підставі цього визначено основні проблеми організації педагогічної практики у вітчизняній вищій школі: недостатня кількість часу, неузгодженість дій шкільних вчителів і методистів вузів, застарілі форми і методи проведення практичної підготовки майбутніх вчителів. |
URI: | dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/11640 |
Appears in Collections: | 2011 |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Skorobohatova M. R. 2011.pdf | 129.48 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.