Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/11640
Title: Педагогическая практика как ведущий компонент в становлении будущих учителей
Other Titles: Педагогічна практика як провідний компонент в становленні майбутніх учителів
Pedagogical practice as a leading component in the formation of future teachers
Authors: Скоробогатова, М. Р.
Keywords: педагогическая практика
педагогическое образование
педагогічна практика
педагогічна освіта
pedagogical practice
pedagogical education
Issue Date: 2011
Publisher: Державний заклад «Південноукраїнський національний університет імені К. Д. Ушинського»
Citation: Скоробогатова М. Р. Педагогическая практика как ведущий компонент в становлении будущих учителей / М. Р. Скоробогатова // Наука і освіта : наук.-практ. журнал. – 2011. – №6. – С. 216-220.
Abstract: В статье рассматривается зарубежный и отечественный опыт организации педагогической практики студентов в вузах, проведен их сравнительный анализ. На основании этого определены основные проблемы организации педагогической практики в отечественной высшей школе: недостаточное количество времени, несогласованность действий школьных учителей и методистов вузов, устаревшие формы и методы проведения практической подготовки будущих учителей. статті розглядається зарубіжний і вітчизняний досвід організації педагогічної практики студентів у вищих навчальних закладах, проведено їх порівняльний аналіз. На підставі цього визначено основні проблеми організації педагогічної практики у вітчизняній вищій школі: недостатня кількість часу, неузгодженість дій шкільних вчителів і методистів вузів, застарілі форми і методи проведення практичної підготовки майбутніх вчителів.
URI: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/11640
Appears in Collections:2011

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Skorobohatova M. R. 2011.pdf129.48 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.