Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1159
Назва: Теоретико-методичні засади формування професійно-творчого потенціалу майбутніх вихователів дошкільних навчальних закладів
Інші назви: Theoretical and methodical bases of formation of professional and creative potential of future educators of preschool educational institutions
Автори: Листопад, Олексій Анатолійович
Lystopad, Oleksiy Anatoliyovych
Ключові слова: професійно-творчий потенціал
майбутні вихователі
дошкільні навчальні заклади
модель формування професійно-творчого потенціалу майбутніх вихователів дошкільних навчальних закладів
педагогічні умови
профессионально-творческий потенциал
professional and creative potential
future educators
preschool educational institutions
model of formation of professional and creative potential of future educators of preschool educational institutions
pedagogical conditions
Дата публікації: 2016
Видавництво: Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського
Бібліографічний опис: Листопад О. А. Теоретико-методичні засади формування професійно-творчого потенціалу майбутніх вихователів дошкільних навчальних закладів : автореф. дис. ... д-ра пед. наук : 13.00.04, 13.00.08 / Листопад Олексій Анатолійович ; Держ. закл. «Південноукр. нац. пед. ун-т імені К. Д. Ушинського». – Одеса, 2016. – 44 с.
Короткий огляд (реферат): У дисертації розроблено і науково обґрунтовано концепцію формування професійно-творчого потенціалу майбутніх вихователів дошкільних навчальних закладів, що включає методологічний, теоретичний та методичний концепти. Розкрито сутність і структуру поняття «професійно-творчий потенціал майбутніх вихователів дошкільних навчальних закладів». The conception of formation of professional and creative potential of future educators of preschool educational institutions, including methodological, theoretical and methodical concepts has been developed and scientifically substantiated. The essence and structure of the concept “professional and creative potential of future educators of preschool educational institutions” have been determined. Pedagogical conditions of formation of professional and creative potential of future educators of preschool educational institutions have been identified and proved (reflection of essence and value of pedagogical creativity in the content of training of future educators of preschool educational institutions; emotional support and stimulation of students to creative manifestations in educational activity, providing an individual trajectory of mastering the ways of creative manifestations by students in their future professional activity).
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1159
Розташовується у зібраннях:Автореферати

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Lystopad.aref.pdf481.03 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.