Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/11578
Назва: Смислоутворювальні аспекти контекстного навчання майбутнього вчителя початкових класів
Інші назви: Meaning-forming aspects of contextual learning of the future primary school teacher
Автори: Желанова, В. В.
Ключові слова: смислоорієнтована освіта
смислова дидактика
контекстне навчання майбутнього вчителя початкових класів
смисл
смислова сфера особистості
смислові структури
смислоутворення
навчальний смислоутворювальний контекст
смислотехнології
meaning-oriented education
semantic didactics
contextual learning of the future teacher primary school
meaning
semantic sphere of personality
semantic structures
meaning formation
educational meaning-making context
meaning technologies
Дата публікації: 2011
Видавництво: Державний заклад «Південноукраїнський національний університет імені К. Д. Ушинського»
Бібліографічний опис: Желанова В. В. Смислоутворювальні аспекти контекстного навчання майбутнього вчителя початкових класів / В. В. Желанова // // Наука і освіта : наук.-практ. журнал. – 2011. – №6. – С. 93-96.
Короткий огляд (реферат): У статті розглядаються теоретико-методологічні аспекти проблеми структури та динаміки смислової сфери особистості, а також обґрунтовується доцільність реалізації навчального смислоутворювального контексту в системі контекстного навчання майбутнього вчителя початкових класів з позицій смислової дидактики. he article considers theoretical and methodological aspects of the problem of structure and dynamics of the semantic sphere personality, and also the expediency of realization of the educational sense-forming context in the system of contextual training of the future teacher of initial classes from positions of semantic didactics is substantiated.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/11578
Розташовується у зібраннях:2011

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Zhelanova V. V.2011.pdf122.72 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.