Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/11569
Назва: | Педагогическая терапия в образовательной среде и психотерапевтическом пространстве |
Інші назви: | Педагогічна терапія в освітньому середовищі і психотерапевтичному просторі Pedagogical therapy in the educational environment and psychotherapeutic space |
Автори: | Ликова, Вікторія Анатоліївна |
Ключові слова: | психотерапия модель психотерапии педагогическая терапия холистическое здоровье целостное развитие образовательный процесс образовательная среда психотерапія модель психотерапії педагогічна терапія холістичне здоров'я цілісний розвиток освітній процес освітнє середовище psychotherapy model of psychotherapy pedagogical therapy holistic health holistic development educational process educational environment |
Дата публікації: | 2011 |
Видавництво: | Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського» |
Бібліографічний опис: | Лыкова В. А. Педагогическая терапия в образовательной среде и психотерапевтическом пространстве / В. А. Лыкова // Наука і освіта : наук.-практ. журнал. – 2011. – № 5. – С. 32-37. |
Короткий огляд (реферат): | В статье характеризуется природа психотерапии как социокультурного феномена. На основе сравнительного анализа существующих моделей психотерапии определяется место педагогической терапии в образовательной среде и психотерапевтическом пространстве. Обосновывается социальный запрос на терапевтическое сопровождение образовательного процесса. Предлагается модель педагогической терапии в образовательном процессе. У статті характеризується природа психотерапії як соціокультурного феномену. На основі порівняльного аналізу існуючих моделей психотерапії визначається місце педагогічної терапії в освітньому середовищі і психотерапевтичному просторі. Обґрунтовується соціальний запит на терапевтичний супровід освітнього процесу. Пропонується модель педагогічної терапії в освітньому процесі. The article characterizes the nature of psychotherapy as a sociocultural phenomenon. Based on a comparative analysis of existing models of psychotherapy, the place of pedagogical therapy in the educational environment and psychotherapeutic space is determined. The social demand for therapeutic support of the educational process is substantiated. A model of pedagogical therapy in the educational process is proposed. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/11569 |
Розташовується у зібраннях: | 2011 |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Лыкова В. А. 2011.pdf | 146.77 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.