Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/11565
Назва: Роль педагогической практики в формировании фасилитационной компетентности будущего педагога
Інші назви: Роль педагогічної практики у формуванні фасілітаціонной компетентності майбутнього педагога
The role of pedagogical practice in the formation of the facilitation competence of the future teacher
Автори: Димухаметов, Р. С.
Парунова, Е. Ю.
Ключові слова: компетентностный подход
фасилитационная компетентность
педагогическая практика
фасилитация
компетентнісний підхід
фасилітаційна компетентність
педагогічна практика
фасилітація
competency approach
facilitation competence
pedagogical practice
facilitation
Дата публікації: 2011
Видавництво: Державний заклад «Південноукраїнський національний університет імені К. Д. Ушинського»
Бібліографічний опис: Димухаметов Р. С. Роль педагогической практики в формировании фасилитационной компетентности будущего педагога / Р. С. Димухаметов, Е. Ю. Парунова // Наука і освіта. – 2011. – №6. – С. 72-75.
Короткий огляд (реферат): В статье рассматривается проблема формирования фасилитационной компетентности будущих педагогов в процессе педагогической практики. У статті розглядається проблема формування фасілітаціонной компетентності майбутніх педагогів у процесі педагогічної практики. The article considers the problem of formation of facilitation competence of future teachers in the process of pedagogical practice.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/11565
Розташовується у зібраннях:2011

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Dymukhametov R. S. 2011.pdf125.16 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.