Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/11565
Title: Роль педагогической практики в формировании фасилитационной компетентности будущего педагога
Other Titles: Роль педагогічної практики у формуванні фасілітаціонной компетентності майбутнього педагога
The role of pedagogical practice in the formation of the facilitation competence of the future teacher
Authors: Димухаметов, Р. С.
Парунова, Е. Ю.
Keywords: компетентностный подход
фасилитационная компетентность
педагогическая практика
фасилитация
компетентнісний підхід
фасилітаційна компетентність
педагогічна практика
фасилітація
competency approach
facilitation competence
pedagogical practice
facilitation
Issue Date: 2011
Publisher: Державний заклад «Південноукраїнський національний університет імені К. Д. Ушинського»
Citation: Димухаметов Р. С. Роль педагогической практики в формировании фасилитационной компетентности будущего педагога / Р. С. Димухаметов, Е. Ю. Парунова // Наука і освіта. – 2011. – №6. – С. 72-75.
Abstract: В статье рассматривается проблема формирования фасилитационной компетентности будущих педагогов в процессе педагогической практики. У статті розглядається проблема формування фасілітаціонной компетентності майбутніх педагогів у процесі педагогічної практики. The article considers the problem of formation of facilitation competence of future teachers in the process of pedagogical practice.
URI: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/11565
Appears in Collections:2011

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Dymukhametov R. S. 2011.pdf125.16 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.