Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/11565
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorДимухаметов, Р. С.-
dc.contributor.authorПарунова, Е. Ю.-
dc.date.accessioned2021-05-19T11:16:57Z-
dc.date.available2021-05-19T11:16:57Z-
dc.date.issued2011-
dc.identifier.citationДимухаметов Р. С. Роль педагогической практики в формировании фасилитационной компетентности будущего педагога / Р. С. Димухаметов, Е. Ю. Парунова // Наука і освіта. – 2011. – №6. – С. 72-75.uk
dc.identifier.uridspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/11565-
dc.description.abstractВ статье рассматривается проблема формирования фасилитационной компетентности будущих педагогов в процессе педагогической практики. У статті розглядається проблема формування фасілітаціонной компетентності майбутніх педагогів у процесі педагогічної практики. The article considers the problem of formation of facilitation competence of future teachers in the process of pedagogical practice.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherДержавний заклад «Південноукраїнський національний університет імені К. Д. Ушинського»uk
dc.subjectкомпетентностный подходuk
dc.subjectфасилитационная компетентностьuk
dc.subjectпедагогическая практикаuk
dc.subjectфасилитацияuk
dc.subjectкомпетентнісний підхідuk
dc.subjectфасилітаційна компетентністьuk
dc.subjectпедагогічна практикаuk
dc.subjectфасилітаціяuk
dc.subjectcompetency approachuk
dc.subjectfacilitation competenceuk
dc.subjectpedagogical practiceuk
dc.subjectfacilitationuk
dc.titleРоль педагогической практики в формировании фасилитационной компетентности будущего педагогаuk
dc.title.alternativeРоль педагогічної практики у формуванні фасілітаціонной компетентності майбутнього педагогаuk
dc.title.alternativeThe role of pedagogical practice in the formation of the facilitation competence of the future teacheruk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:2011

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Dymukhametov R. S. 2011.pdf125.16 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.