Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/11455
Назва: Теоретичні засади формування іншомовної методичної компетентності майбутніх вчителів англійської мови
Автори: Лемберський, Олександр Юрійович
Lemberskyi, Oleksandr
Ключові слова: теоретичні засади
іншомовна методична компетентність
майбутні вчителі англійської мови
Дата публікації: 2020
Видавництво: The IXth International scientific and practical conference «Actual Aspects Of Development In The Context Of Globalization»
Бібліографічний опис: Lemberskyi O. Теоретичні засади формування іншомовної методичної компетентності майбутніх вчителів англійської мови / O. Lemberskyi // The IXth International scientific and practical conference «Actual Aspects Of Development In The Context Of Globalization» (March 23-24, 2020). Florence, Italy 2020. 212-215 p.
Короткий огляд (реферат): Наголос робиться не тільки на використанні комунікативних стратегій, які можуть допомогти подолати недостатність знань мови в певній сфері, але й на використанні усіх видів комунікативних стратегій для підвищення ефективності комунікації в цілому. В той же час, аналіз розвитку теоретичних основ комунікативної мовної компетенції дозволяє зробити деякі припущення щодо тенденції подальшого розвитку та розширення поняття "комунікативної мовної компетенції", яка останнім часом все більше уваги приділяє психологічному аспекту мовленнєвого акту. Тому, поруч з оволодінням та вдосконаленням вже відомих в теорії компонентів комунікативної мовної компетенції, реалії буття та аналіз успішності професіональної діяльності юристів вказують на те, що оволодіння психологічною компетенцією під час спілкування (особливо іноземною мовою) набуває все більшого практичного значення. Часто-густо навіть доцільність та правильність вибору інтонації, лексики, стратегії та спрямування комунікації залежить від психологічного аналізу ситуативного середовища, соціальних обставин, в яких відбувається комунікація, а таком розуміння стану, настрою співрозмовника стають вирішальними у досягненні мети комунікативного акту. Тому, на нашу думку, цілком вірогідно, що компоненти комунікативної мовної компетенції можуть поповнитись ще одним елементом та поняттям "психосоціокультурна компетенція.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/11455
Розташовується у зібраннях:Кафедра перекладу і теоретичної та прикладної лінгвістики

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
LemberskyiO.Y._тези.pdf451.84 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.