Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/11455
Title: Теоретичні засади формування іншомовної методичної компетентності майбутніх вчителів англійської мови
Authors: Лемберський, Олександр Юрійович
Lemberskyi, Oleksandr
Keywords: теоретичні засади
іншомовна методична компетентність
майбутні вчителі англійської мови
Issue Date: 2020
Publisher: The IXth International scientific and practical conference «Actual Aspects Of Development In The Context Of Globalization»
Citation: Lemberskyi O. Теоретичні засади формування іншомовної методичної компетентності майбутніх вчителів англійської мови / O. Lemberskyi // The IXth International scientific and practical conference «Actual Aspects Of Development In The Context Of Globalization» (March 23-24, 2020). Florence, Italy 2020. 212-215 p.
Abstract: Наголос робиться не тільки на використанні комунікативних стратегій, які можуть допомогти подолати недостатність знань мови в певній сфері, але й на використанні усіх видів комунікативних стратегій для підвищення ефективності комунікації в цілому. В той же час, аналіз розвитку теоретичних основ комунікативної мовної компетенції дозволяє зробити деякі припущення щодо тенденції подальшого розвитку та розширення поняття "комунікативної мовної компетенції", яка останнім часом все більше уваги приділяє психологічному аспекту мовленнєвого акту. Тому, поруч з оволодінням та вдосконаленням вже відомих в теорії компонентів комунікативної мовної компетенції, реалії буття та аналіз успішності професіональної діяльності юристів вказують на те, що оволодіння психологічною компетенцією під час спілкування (особливо іноземною мовою) набуває все більшого практичного значення. Часто-густо навіть доцільність та правильність вибору інтонації, лексики, стратегії та спрямування комунікації залежить від психологічного аналізу ситуативного середовища, соціальних обставин, в яких відбувається комунікація, а таком розуміння стану, настрою співрозмовника стають вирішальними у досягненні мети комунікативного акту. Тому, на нашу думку, цілком вірогідно, що компоненти комунікативної мовної компетенції можуть поповнитись ще одним елементом та поняттям "психосоціокультурна компетенція.
URI: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/11455
Appears in Collections:Кафедра перекладу і теоретичної та прикладної лінгвістики

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
LemberskyiO.Y._тези.pdf451.84 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.