Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/11423
Назва: Теоретичні підходи до проблеми формування асертивної поведінки в дітей дошкільного віку
Інші назви: Theoretical approaches to the problem of formation of assertive behavior in preschool children
Автори: Фасолько, Т. С.
Ключові слова: асертивність
упевненість
упевнена поведінка
особистісна характеристика
адаптивність
стабільність
стійкість
соціалізація
assertiveness
confidence
confident behavior
personal characteristics
adaptability
stability
stability
socialization
Дата публікації: 2011
Видавництво: Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»
Бібліографічний опис: Фасолько Т. С. Теоретичні підходи до проблеми формування асертивної поведінки в дітей дошкільного віку / Т. С. Фасолько // Наука і освіта : наук.-практ. журнал. – 2011. – № 4. – С. 449-452.
Короткий огляд (реферат): Стаття присвячена викладу сучасних підходів до проблеми формування дитячої особистості в дошкільному віці. Обґрунтовується необхідність гуманізації процесу виховання дітей дошкільного віку. Аналізуються теоретичні підходи до визначення поняття асертивності в різних наукових контекстах та течіях, погляди вітчизняних та зарубіжних науковців. The article is devoted to the presentation of modern approaches to the problem of forming a child's personality in preschool age. The necessity of humanization of the process of upbringing of preschool children is substantiated. Theoretical approaches to defining the concept of assertiveness in different scientific contexts and trends, the views of domestic and foreign scientists are analyzed.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/11423
Розташовується у зібраннях:2011

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Фасолько Т. С. 2011.pdf126.49 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.