Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/11423
Title: Теоретичні підходи до проблеми формування асертивної поведінки в дітей дошкільного віку
Other Titles: Theoretical approaches to the problem of formation of assertive behavior in preschool children
Authors: Фасолько, Т. С.
Keywords: асертивність
упевненість
упевнена поведінка
особистісна характеристика
адаптивність
стабільність
стійкість
соціалізація
assertiveness
confidence
confident behavior
personal characteristics
adaptability
stability
stability
socialization
Issue Date: 2011
Publisher: Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»
Citation: Фасолько Т. С. Теоретичні підходи до проблеми формування асертивної поведінки в дітей дошкільного віку / Т. С. Фасолько // Наука і освіта : наук.-практ. журнал. – 2011. – № 4. – С. 449-452.
Abstract: Стаття присвячена викладу сучасних підходів до проблеми формування дитячої особистості в дошкільному віці. Обґрунтовується необхідність гуманізації процесу виховання дітей дошкільного віку. Аналізуються теоретичні підходи до визначення поняття асертивності в різних наукових контекстах та течіях, погляди вітчизняних та зарубіжних науковців. The article is devoted to the presentation of modern approaches to the problem of forming a child's personality in preschool age. The necessity of humanization of the process of upbringing of preschool children is substantiated. Theoretical approaches to defining the concept of assertiveness in different scientific contexts and trends, the views of domestic and foreign scientists are analyzed.
URI: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/11423
Appears in Collections:2011

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Фасолько Т. С. 2011.pdf126.49 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.