Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/11423
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorФасолько, Т. С.-
dc.date.accessioned2021-05-07T11:12:31Z-
dc.date.available2021-05-07T11:12:31Z-
dc.date.issued2011-
dc.identifier.citationФасолько Т. С. Теоретичні підходи до проблеми формування асертивної поведінки в дітей дошкільного віку / Т. С. Фасолько // Наука і освіта : наук.-практ. журнал. – 2011. – № 4. – С. 449-452.uk
dc.identifier.uridspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/11423-
dc.description.abstractСтаття присвячена викладу сучасних підходів до проблеми формування дитячої особистості в дошкільному віці. Обґрунтовується необхідність гуманізації процесу виховання дітей дошкільного віку. Аналізуються теоретичні підходи до визначення поняття асертивності в різних наукових контекстах та течіях, погляди вітчизняних та зарубіжних науковців. The article is devoted to the presentation of modern approaches to the problem of forming a child's personality in preschool age. The necessity of humanization of the process of upbringing of preschool children is substantiated. Theoretical approaches to defining the concept of assertiveness in different scientific contexts and trends, the views of domestic and foreign scientists are analyzed.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherДержавний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»uk
dc.subjectасертивністьuk
dc.subjectупевненістьuk
dc.subjectупевнена поведінкаuk
dc.subjectособистісна характеристикаuk
dc.subjectадаптивністьuk
dc.subjectстабільністьuk
dc.subjectстійкістьuk
dc.subjectсоціалізаціяuk
dc.subjectassertivenessuk
dc.subjectconfidenceuk
dc.subjectconfident behavioruk
dc.subjectpersonal characteristicsuk
dc.subjectadaptabilityuk
dc.subjectstabilityuk
dc.subjectstabilityuk
dc.subjectsocializationuk
dc.titleТеоретичні підходи до проблеми формування асертивної поведінки в дітей дошкільного вікуuk
dc.title.alternativeTheoretical approaches to the problem of formation of assertive behavior in preschool childrenuk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:2011

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Фасолько Т. С. 2011.pdf126.49 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.