Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/11423
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorФасолько, Т. С.-
dc.date.accessioned2021-05-07T11:12:31Z-
dc.date.available2021-05-07T11:12:31Z-
dc.date.issued2011-
dc.identifier.citationФасолько Т. С. Теоретичні підходи до проблеми формування асертивної поведінки в дітей дошкільного віку / Т. С. Фасолько // Наука і освіта : наук.-практ. журнал. – 2011. – № 4. – С. 449-452.uk
dc.identifier.urihttp://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/11423-
dc.description.abstractСтаття присвячена викладу сучасних підходів до проблеми формування дитячої особистості в дошкільному віці. Обґрунтовується необхідність гуманізації процесу виховання дітей дошкільного віку. Аналізуються теоретичні підходи до визначення поняття асертивності в різних наукових контекстах та течіях, погляди вітчизняних та зарубіжних науковців. The article is devoted to the presentation of modern approaches to the problem of forming a child's personality in preschool age. The necessity of humanization of the process of upbringing of preschool children is substantiated. Theoretical approaches to defining the concept of assertiveness in different scientific contexts and trends, the views of domestic and foreign scientists are analyzed.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherДержавний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»uk
dc.subjectасертивністьuk
dc.subjectупевненістьuk
dc.subjectупевнена поведінкаuk
dc.subjectособистісна характеристикаuk
dc.subjectадаптивністьuk
dc.subjectстабільністьuk
dc.subjectстійкістьuk
dc.subjectсоціалізаціяuk
dc.subjectassertivenessuk
dc.subjectconfidenceuk
dc.subjectconfident behavioruk
dc.subjectpersonal characteristicsuk
dc.subjectadaptabilityuk
dc.subjectstabilityuk
dc.subjectstabilityuk
dc.subjectsocializationuk
dc.titleТеоретичні підходи до проблеми формування асертивної поведінки в дітей дошкільного вікуuk
dc.title.alternativeTheoretical approaches to the problem of formation of assertive behavior in preschool childrenuk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:2011

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Фасолько Т. С. 2011.pdf126.49 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.