Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/11381
Назва: Про засвоєння молодшими школярами національно-культурної семантики паремій
Інші назви: About mastering the national-cultural semantics of paremias by junior schoolchildren
Автори: Сокаль, Марія Анатоліївна
Sokal, Mariia Anatoliivna
Ключові слова: початкова школа
національне виховання
мовна освіта
паремія
primary school
national education
language education
paremias
Дата публікації: 2011
Видавництво: Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»
Бібліографічний опис: Сокаль М. А. Про засвоєння молодшими школярами національно-культурної семантики паремій / М. А. Сокаль // Наука і освіта : наук.-практ. журнал. – 2011. – № 4. – С. 389-392.
Короткий огляд (реферат): У статті розглядаються лінгводидактичні питання вивчення паремій у початковій школі. Актуалізована необхідність усвідомлення молодшими школярами фонового значення прислів’їв та приказок. Розкрито можливості лінгвокраїнознавчого опрацювання паремій. The article considers the linguodidactic issues of studying paremias in primary school. The need for younger students to understand the background meaning of proverbs and sayings has been updated. Possibilities of linguistic study of paremias are revealed.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/11381
Розташовується у зібраннях:2011

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Сокаль М. А. 2011.pdf90.84 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.