Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/11381
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСокаль, Марія Анатоліївна-
dc.contributor.authorSokal, Mariia Anatoliivna-
dc.date.accessioned2021-05-05T14:52:47Z-
dc.date.available2021-05-05T14:52:47Z-
dc.date.issued2011-
dc.identifier.citationСокаль М. А. Про засвоєння молодшими школярами національно-культурної семантики паремій / М. А. Сокаль // Наука і освіта : наук.-практ. журнал. – 2011. – № 4. – С. 389-392.uk
dc.identifier.urihttp://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/11381-
dc.description.abstractУ статті розглядаються лінгводидактичні питання вивчення паремій у початковій школі. Актуалізована необхідність усвідомлення молодшими школярами фонового значення прислів’їв та приказок. Розкрито можливості лінгвокраїнознавчого опрацювання паремій. The article considers the linguodidactic issues of studying paremias in primary school. The need for younger students to understand the background meaning of proverbs and sayings has been updated. Possibilities of linguistic study of paremias are revealed.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherДержавний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»uk
dc.subjectпочаткова школаuk
dc.subjectнаціональне вихованняuk
dc.subjectмовна освітаuk
dc.subjectпареміяuk
dc.subjectprimary schooluk
dc.subjectnational educationuk
dc.subjectlanguage educationuk
dc.subjectparemiasuk
dc.titleПро засвоєння молодшими школярами національно-культурної семантики паремійuk
dc.title.alternativeAbout mastering the national-cultural semantics of paremias by junior schoolchildrenuk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:2011

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Сокаль М. А. 2011.pdf90.84 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.