Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/11373
Назва: Екологічно-орієнтована педагогіка як чинник формування екокультурної компетентності майбутніх учителів
Інші назви: Environmentally-oriented pedagogy as a factor for the formation of ecocultural competence of future teachers
Экологически ориентированная педагогика как фактор формирования екокультурной компетентности будущих учителей
Автори: Бартенева, Ирина Александровна
Бартєнєва, Ірина Олександрівна
Bartienieva, Iryna Oleksandrivna
Ключові слова: екокультурна компетентність
формування екокультурної компетентності майбутніх учителів
мультиплікативність методологічних підходів
педагогічні умови
екологічно-орієнтована педагогіка
освітній процес закладу вищої освіти
eco-cultural competence
formation of eco-cultural competence of future teachers
multiplicity of methodological approaches
pedagogical conditions
ecologically-oriented pedagogy
educational process of higher education institution
Дата публікації: 2019
Видавництво: Причорноморський науково-дослідний інститут економіки та інновацій
Бібліографічний опис: Бартєнєва І. О. Екологічно-орієнтована педагогіка як чинник формування екокультурної компетентності майбутніх учителів / І. О. Бартєнєва // Інноваційна педагогіка. - 2019. Вип. № 19. - Т. 1. - С. 31-34.
Короткий огляд (реферат): Стаття присвячена одному з аспектів компетентнісного підходу до підготовки майбутніх фахівців в освітньому процесі закладу вищої освіти – формуванню екокультурної компетентності майбутніх учителів. У статті визначено сутність поняття «екокультурна компетентність», розкрито її функції (мотиваційно-спонукальна, гностична, емоційно-вольова, технологічна, рефлексивна), принципи (природовідповідності, культуровідповідності, екогуманізму). Науково обґрунтовано значення екологічно-орієнтованої педагогіки як чинника формування екокультурної компетентності майбутніх учителів, що ґрунтується на принципах природовідповідності, екології соціального середовища, екології внутрішнього світу людини, екологізації освітнього процесу. The article is devoted to one aspect of the competence approach to training future professionals in the educational process of a higher education institution - the formation of eco-cultural competence of future teachers. The article defines the essence of the concept of "eco-cultural competence", reveals its functions (motivational, gnostic, emotional-volitional, technological, reflexive), principles (nature compliance, cultural conformity, ecohumanism). The importance of ecologically oriented pedagogy as a factor of formation of eco-cultural competence of future teachers is substantiated, which is based on the principles of nature correspondence, ecology of social environment, ecology of the inner world of man, ecologization of educational process.The methodological approaches (axiological, activity, synergetic, personality-oriented) to the formation of eco-cultural competence of future teachers are theoretically substantiated and their multiplicity (intersection, interaction, complementarity) is determined.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/11373
Розташовується у зібраннях:Кафедра педагогіки

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Bartienieva Iryna Oleksandrivna 2019.pdf514.85 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.