Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/11354
Title: Педагогічні умови формування системності професійно-педагогічних знань у майбутніх педагогів дошкільної освіти
Authors: Кононенко, Наталія Вячеславівна
Kononenko, Nataliya Vyacheslavivna
Keywords: підготовка сучасних педагогів
форми мислення
практичні проблеми
Issue Date: 2016
Publisher: ТОВ «Інновація»
Citation: Кононенко Н. В. Педагогічні умови формування системності професійно-педагогічних знань у майбутніх педагогів дошкільної освіти / Н. В. Кононенко // Матеріали ІІІ Всеукраїн-ської науково-практичної конференції [«Педагогічні традиції та інновації в сучасному освітньому просторі»], (Дніпро, 01 жовтня 2016 р.). – Дніпро : ТОВ «Інновація», 2016. – С. 22-24.
Abstract: При визначенні другої педагогічної умови формування системності професійно-педагогічних знань майбутніх вихователів ми виходили із суб’єктної природи будь-якого знання. В процесі пізнання людина не тільки підкорюється об’єктивним властивостям предметів, але й сама здійснює на них певний вплив, адже із всього різноманіття і багатства властивостей предметів вона визначає й об’єктивує лише такі, які відповідають її цілям, є практично цінними. З цього випливає, що системність професійно-педагогічних знань є результатом власної пізнавальної діяльності студентів, що виявляють і фіксують цілісність, системну природу педагогічного процесу, як предмета їх майбутньої професійно-педагогічної діяльності. З цього випливає друга педагогічна умова: наявність в навчальному процесі учбових завдань, що вимагають від студентів самостійного пошуку й обґрунтування цілісної взаємодії складових педагогічного процесу з розвитку, навчання і виховання дітей дошкільного віку, організація і здійснення якого виступає предметом професійної діяльності педагога дошкільної освіти.
URI: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/11354
Appears in Collections:Кафедра дошкільної педагогіки

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Тезисы Днепр.pdf363.23 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.