Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/11354
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorКононенко, Наталія Вячеславівна-
dc.contributor.authorKononenko, Nataliya Vyacheslavivna-
dc.date.accessioned2021-05-05T08:07:06Z-
dc.date.available2021-05-05T08:07:06Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.citationКононенко Н. В. Педагогічні умови формування системності професійно-педагогічних знань у майбутніх педагогів дошкільної освіти / Н. В. Кононенко // Матеріали ІІІ Всеукраїн-ської науково-практичної конференції [«Педагогічні традиції та інновації в сучасному освітньому просторі»], (Дніпро, 01 жовтня 2016 р.). – Дніпро : ТОВ «Інновація», 2016. – С. 22-24.uk
dc.identifier.uridspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/11354-
dc.description.abstractПри визначенні другої педагогічної умови формування системності професійно-педагогічних знань майбутніх вихователів ми виходили із суб’єктної природи будь-якого знання. В процесі пізнання людина не тільки підкорюється об’єктивним властивостям предметів, але й сама здійснює на них певний вплив, адже із всього різноманіття і багатства властивостей предметів вона визначає й об’єктивує лише такі, які відповідають її цілям, є практично цінними. З цього випливає, що системність професійно-педагогічних знань є результатом власної пізнавальної діяльності студентів, що виявляють і фіксують цілісність, системну природу педагогічного процесу, як предмета їх майбутньої професійно-педагогічної діяльності. З цього випливає друга педагогічна умова: наявність в навчальному процесі учбових завдань, що вимагають від студентів самостійного пошуку й обґрунтування цілісної взаємодії складових педагогічного процесу з розвитку, навчання і виховання дітей дошкільного віку, організація і здійснення якого виступає предметом професійної діяльності педагога дошкільної освіти.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherТОВ «Інновація»uk
dc.subjectпідготовка сучасних педагогівuk
dc.subjectформи мисленняuk
dc.subjectпрактичні проблемиuk
dc.titleПедагогічні умови формування системності професійно-педагогічних знань у майбутніх педагогів дошкільної освітиuk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:Кафедра дошкільної педагогіки

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Тезисы Днепр.pdf363.23 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.