Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/11349
Назва: Розвиток творчих здібностей дошкільників як складова виховного процесу
Автори: Кононенко, Наталія Вячеславівна
Kononenko, Nataliya Vyacheslavivna
Таран, Дар’я Миколаївна
Ключові слова: розвиток
творчі здібності дошкільників
виховний процес
Дата публікації: 2019
Видавництво: Букаєв Вадим Вікторович
Бібліографічний опис: Кононенко Н. В. Розвиток творчих здібностей дошкільників як складова виховного процесу / Н. В. Кононенко, Д. М. Таран // Інновації в професійній діяльності педагога: проблеми, теорія, практика : матеріали міжнародної науково-практ. конф., 17–18 жовтня 2019 р. Одеса : видавець Букаєв Вадим Вікторович, 2019. С. 148-150.
Короткий огляд (реферат): Ґрунтовно досліджений багатьма вітчизняними і зарубіжними вченими, процес цілеспрямованого розвитку уяви дітей дошкільного віку залишається переважно поза уваги вихователів закладів дошкільної освіти і батьків. Намагання вихователів і батьків найкраще підготувати дитину до навчання у школі зосереджує зусилля дітей на запам’ятовуванні великої кількості інформації, формуванні навичок правильного мовлення, поведінки, залишаючи осторонь підтримку і розвиток їх здатності до творчої фантазії і необмеженої уяви. Як наслідок, вже на час завершення навчання у початковій школі у більшості дітей втрачається схильність і здатність до прояву творчої уяви.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/11349
Розташовується у зібраннях:Кафедра дошкільної педагогіки

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Таран_Кононенко_ 2019.pdf354.64 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.