Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/11349
Назва: | Розвиток творчих здібностей дошкільників як складова виховного процесу |
Автори: | Кононенко, Наталія Вячеславівна Kononenko, Nataliya Vyacheslavivna Таран, Дар’я Миколаївна |
Ключові слова: | розвиток творчі здібності дошкільників виховний процес |
Дата публікації: | 2019 |
Видавництво: | Букаєв Вадим Вікторович |
Бібліографічний опис: | Кононенко Н. В. Розвиток творчих здібностей дошкільників як складова виховного процесу / Н. В. Кононенко, Д. М. Таран // Інновації в професійній діяльності педагога: проблеми, теорія, практика : матеріали міжнародної науково-практ. конф., 17–18 жовтня 2019 р. Одеса : видавець Букаєв Вадим Вікторович, 2019. С. 148-150. |
Короткий огляд (реферат): | Ґрунтовно досліджений багатьма вітчизняними і зарубіжними вченими, процес цілеспрямованого розвитку уяви дітей дошкільного віку залишається переважно поза уваги вихователів закладів дошкільної освіти і батьків. Намагання вихователів і батьків найкраще підготувати дитину до навчання у школі зосереджує зусилля дітей на запам’ятовуванні великої кількості інформації, формуванні навичок правильного мовлення, поведінки, залишаючи осторонь підтримку і розвиток їх здатності до творчої фантазії і необмеженої уяви. Як наслідок, вже на час завершення навчання у початковій школі у більшості дітей втрачається схильність і здатність до прояву творчої уяви. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/11349 |
Розташовується у зібраннях: | Кафедра дошкільної педагогіки |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Таран_Кононенко_ 2019.pdf | 354.64 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.