Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/11349
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorКононенко, Наталія Вячеславівна-
dc.contributor.authorKononenko, Nataliya Vyacheslavivna-
dc.contributor.authorТаран, Дар’я Миколаївна-
dc.date.accessioned2021-05-05T07:39:16Z-
dc.date.available2021-05-05T07:39:16Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationКононенко Н. В. Розвиток творчих здібностей дошкільників як складова виховного процесу / Н. В. Кононенко, Д. М. Таран // Інновації в професійній діяльності педагога: проблеми, теорія, практика : матеріали міжнародної науково-практ. конф., 17–18 жовтня 2019 р. Одеса : видавець Букаєв Вадим Вікторович, 2019. С. 148-150.uk
dc.identifier.uridspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/11349-
dc.description.abstractҐрунтовно досліджений багатьма вітчизняними і зарубіжними вченими, процес цілеспрямованого розвитку уяви дітей дошкільного віку залишається переважно поза уваги вихователів закладів дошкільної освіти і батьків. Намагання вихователів і батьків найкраще підготувати дитину до навчання у школі зосереджує зусилля дітей на запам’ятовуванні великої кількості інформації, формуванні навичок правильного мовлення, поведінки, залишаючи осторонь підтримку і розвиток їх здатності до творчої фантазії і необмеженої уяви. Як наслідок, вже на час завершення навчання у початковій школі у більшості дітей втрачається схильність і здатність до прояву творчої уяви.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherБукаєв Вадим Вікторовичuk
dc.subjectрозвитокuk
dc.subjectтворчі здібності дошкільниківuk
dc.subjectвиховний процесuk
dc.titleРозвиток творчих здібностей дошкільників як складова виховного процесуuk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:Кафедра дошкільної педагогіки

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Таран_Кононенко_ 2019.pdf354.64 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.