Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/11345
Назва: Формування системної якості знань майбутніх педагогів з дошкільної освіти в процесі підготовки в університеті
Автори: Кононенко, Наталія Вячеславівна
Kononenko, Nataliya Vyacheslavivna
Ключові слова: системна якість знань
майбутні педагоги
дошкільна освіта
підготовка в університеті
Дата публікації: 2017
Видавництво: Baltija Publishing
Бібліографічний опис: Кононенко Н. В. Формування системної якості знань майбутніх педагогів з дошкільної освіти в процесі підготовки в університеті / Н. В. Кононенко // International research and practice conference “Modern methods, innovations and operational experience in the field of psychology and pedagogics” : Conference proceedings, October 20-21, 2017. Lublin: Izdevnieciba “Baltija Publishing”. - P. 116-119.
Короткий огляд (реферат): За результатами експериментального дослідження було виявлено, що інтеграція змісту педагогічного професійно зорієнтованого циклу навчальних предметів позитивно впливає на формування у майбутніх педагогів з дошкільної освіти системної якості професійно-педагогічних знань і забезпечує цілісне відтворення у їх свідомості образу майбутньої професійної діяльності, механізмів і способів її здійснення, сприяє усвідомленню соціальної цінності і призначення.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/11345
Розташовується у зібраннях:Кафедра дошкільної педагогіки

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Кононенко Н.В_тези Люблин_2017.pdf219.98 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.