Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/11345
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorКононенко, Наталія Вячеславівна-
dc.contributor.authorKononenko, Nataliya Vyacheslavivna-
dc.date.accessioned2021-05-05T06:57:42Z-
dc.date.available2021-05-05T06:57:42Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.citationКононенко Н. В. Формування системної якості знань майбутніх педагогів з дошкільної освіти в процесі підготовки в університеті / Н. В. Кононенко // International research and practice conference “Modern methods, innovations and operational experience in the field of psychology and pedagogics” : Conference proceedings, October 20-21, 2017. Lublin: Izdevnieciba “Baltija Publishing”. - P. 116-119.uk
dc.identifier.uridspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/11345-
dc.description.abstractЗа результатами експериментального дослідження було виявлено, що інтеграція змісту педагогічного професійно зорієнтованого циклу навчальних предметів позитивно впливає на формування у майбутніх педагогів з дошкільної освіти системної якості професійно-педагогічних знань і забезпечує цілісне відтворення у їх свідомості образу майбутньої професійної діяльності, механізмів і способів її здійснення, сприяє усвідомленню соціальної цінності і призначення.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherBaltija Publishinguk
dc.subjectсистемна якість знаньuk
dc.subjectмайбутні педагогиuk
dc.subjectдошкільна освітаuk
dc.subjectпідготовка в університетіuk
dc.titleФормування системної якості знань майбутніх педагогів з дошкільної освіти в процесі підготовки в університетіuk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:Кафедра дошкільної педагогіки

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Кононенко Н.В_тези Люблин_2017.pdf219.98 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.