Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/11339
Назва: Підготовка майбутніх вчителів початкових класів нової української школи до формування культури мислення молодших школярів
Інші назви: Training of future teachers of primary school of the new ukrainian school for the formation of younger student`s culture of thinking
Подготовка будущих учителей начальных классов новой украинской школы к формированию у младших школьников культуры мышления
Автори: Бартенева, Ирина Александровна
Бартєнєва, Ірина Олександрівна
Bartienieva, Iryna Oleksandrivna
Ноздрова, Оксана Павлівна
Ноздрова, Оксана Павловна
Nozdrova, Oksana Pavlivna
Ключові слова: формування культури мислення
молодші школярі
підготовка майбутніх учителів
Нова українська школа
інтелектуальний розвиток
розумовий розвиток
методичні рекомендації
ділові та рольові ігри
formation of culture thinking
younger students
would-be teachers training
the New Ukrainian school
intellectual development
role and business game
methodical recommendations
mental development
Дата публікації: 2020
Видавництво: Дрогобицький державний педагогічний університет імені Івана Франка
Бібліографічний опис: Бартєнєва І. О. Підготовка майбутніх вчителів початкових класів нової української школи до формування культури мислення молодших школярів / І. О. Бартєнєва, О. П. Ноздрова // Актуальні питання гуманітарних наук: міжвузівський збірник наукових праць молодих вчених Дрогобицького державного педагогічного університету імені Івана Франка». Дрогобич. – 2020. Вип. 28. – С. 121-128.
Короткий огляд (реферат): У статті розглядаються теоретико-методичні аспекти підготовки майбутніх вчителів початкових класів до формування культури мислення молодших школярів; розроблені методичні рекомендації щодо формування нестандартного мислення майбутніх фахівців, які створюють максимальні умови для самореалізації, сприяють розвитку творчості студентів, дають відмінну математичну освіту. The article considers theoretical and methodological aspects of would-be primary teachers preparation for the formation of younger students culture of thinking; there have been elaborated guidelines concerning the formation of non-conventional thinking of would-be teachers which create special conditions for self-realization, stimulate students creativity development, and provide excellent mathematical training.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/11339
Розташовується у зібраннях:Кафедра педагогіки

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Bartienieva Iryna Oleksandrivna 2020.pdf649.54 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.