Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/11318
Назва: Модель процесу формування системності професійнопедагогічних знань майбутніх вихователів
Інші назви: The model of the process of forming the systemic of professional and pedagogical knowledge of future pre-school teachers
Автори: Кононенко, Наталія Вячеславівна
Kononenko, Nataliya Vyacheslavivna
Ключові слова: model of the process of forming
phases of forming
systemic of professional and pedagogical knowledge
future pre-school teacher
pedagogical conditions
етапи формування
системність професійно-педагогічних знань
майбутні вихователі
модель процесу формування
педагогічні умови
Дата публікації: 2016
Видавництво: «Diamond trading tour»
Бібліографічний опис: Кононенко Н. В. Модель процесу формування системності професійно-педагогічних знань майбутніх вихователів / Н. В. Кононенко // Z 40 Zbior artykulow naukowych ІІІ Miedzynarodowej Naukowo-Praktycznej Konferencji «Actual Problems of Modern Preschool and Higher Education», (Warszawa, 29.10.2016 – 20.10.2016), - Warszawa : Wydawca : sp. z o.o. «Diamond trading tour», 2016. – str. 47-50.
Короткий огляд (реферат): The research materials on the problem of forming the systemic of professional and pedagogical knowledge of future preschool teachers is shown in the article. The pedagogical conditions and phases of forming the quality of knowledge at the process of training future preschool teachers in the higher school is revealed. У статті подано матеріали дослідження з проблеми формування у майбутніх вихователів системності професійно-педагогічних знань. Обгрунтовано і розкрито педагогічні умови і етапи формування цієї якості знань в процесі підготовки майбутніх вихователів у виші.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/11318
Розташовується у зібраннях:Кафедра дошкільної педагогіки

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Варшава_2016 (1).pdf2.5 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.