Please use this identifier to cite or link to this item:
dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/11318
Title: | Модель процесу формування системності професійнопедагогічних знань майбутніх вихователів |
Other Titles: | The model of the process of forming the systemic of professional and pedagogical knowledge of future pre-school teachers |
Authors: | Кононенко, Наталія Вячеславівна Kononenko, Nataliya Vyacheslavivna |
Keywords: | model of the process of forming phases of forming systemic of professional and pedagogical knowledge future pre-school teacher pedagogical conditions етапи формування системність професійно-педагогічних знань майбутні вихователі модель процесу формування педагогічні умови |
Issue Date: | 2016 |
Publisher: | «Diamond trading tour» |
Citation: | Кононенко Н. В. Модель процесу формування системності професійно-педагогічних знань майбутніх вихователів / Н. В. Кононенко // Z 40 Zbior artykulow naukowych ІІІ Miedzynarodowej Naukowo-Praktycznej Konferencji «Actual Problems of Modern Preschool and Higher Education», (Warszawa, 29.10.2016 – 20.10.2016), - Warszawa : Wydawca : sp. z o.o. «Diamond trading tour», 2016. – str. 47-50. |
Abstract: | The research materials on the problem of forming the systemic of professional and pedagogical knowledge of future preschool teachers is shown in the article. The pedagogical conditions and phases of forming the quality of knowledge at the process of training future preschool teachers in the higher school is revealed. У статті подано матеріали дослідження з проблеми формування у майбутніх вихователів системності професійно-педагогічних знань. Обгрунтовано і розкрито педагогічні умови і етапи формування цієї якості знань в процесі підготовки майбутніх вихователів у виші. |
URI: | dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/11318 |
Appears in Collections: | Кафедра дошкільної педагогіки |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Варшава_2016 (1).pdf | 2.5 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.