Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/11318
Title: Модель процесу формування системності професійнопедагогічних знань майбутніх вихователів
Other Titles: The model of the process of forming the systemic of professional and pedagogical knowledge of future pre-school teachers
Authors: Кононенко, Наталія Вячеславівна
Kononenko, Nataliya Vyacheslavivna
Keywords: model of the process of forming
phases of forming
systemic of professional and pedagogical knowledge
future pre-school teacher
pedagogical conditions
етапи формування
системність професійно-педагогічних знань
майбутні вихователі
модель процесу формування
педагогічні умови
Issue Date: 2016
Publisher: «Diamond trading tour»
Citation: Кононенко Н. В. Модель процесу формування системності професійно-педагогічних знань майбутніх вихователів / Н. В. Кононенко // Z 40 Zbior artykulow naukowych ІІІ Miedzynarodowej Naukowo-Praktycznej Konferencji «Actual Problems of Modern Preschool and Higher Education», (Warszawa, 29.10.2016 – 20.10.2016), - Warszawa : Wydawca : sp. z o.o. «Diamond trading tour», 2016. – str. 47-50.
Abstract: The research materials on the problem of forming the systemic of professional and pedagogical knowledge of future preschool teachers is shown in the article. The pedagogical conditions and phases of forming the quality of knowledge at the process of training future preschool teachers in the higher school is revealed. У статті подано матеріали дослідження з проблеми формування у майбутніх вихователів системності професійно-педагогічних знань. Обгрунтовано і розкрито педагогічні умови і етапи формування цієї якості знань в процесі підготовки майбутніх вихователів у виші.
URI: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/11318
Appears in Collections:Кафедра дошкільної педагогіки

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Варшава_2016 (1).pdf2.5 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.