Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/11313
Назва: Модель управління якістю професійно-педагогічних знань майбутніх педагогів в процесі підготовки у вищій школі
Автори: Кононенко, Наталія Вячеславівна
Kononenko, Nataliya Vyacheslavivna
Ключові слова: підготовка у вищій школі
професійно-педагогічні знання
якість знань
майбутні педагоги
педагогічні умови
модель
Дата публікації: 2017
Видавництво: Видавничий дім «Гельветика»
Бібліографічний опис: Кононенко Н. В. Модель управління якістю професійно-педагогічних знань майбутніх педагогів в процесі підготовки у вищій школі / Н. В. Кононенко // Фахове видання. Зб. наук. праць. Педагогічні науки. – Херсон : Видавничий дім «Гельве-тика», 2017. – Випуск 79. – Т. 1. – С. 149–154.
Короткий огляд (реферат): В статті порушена проблема якості професійно-педагогічних знань майбутніх педагогів в процесі підготовки у вищій школі, що визначається методологією організації цього процесу. Розкрита логіка обгрунтування моделі управління якістю професійно-педагогічних знань майбутніх педагогів в процесі підготовки у вищій школі, сформульовано педагогічні умови. The article deals with the problem of quality of future teachers’ professional and pedagogical knowledge in the process of training at higher educational institution, which is determined by the methodology of organization of this process. The logic of justification of the management model of quality of future teachers’ professional and pedagogical knowledge in the process of training at higher educational institution is revealed, pedagogical conditions are formulated.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/11313
Розташовується у зібраннях:Кафедра дошкільної педагогіки

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Фаховий Херсон_2017.pdf431.94 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.