Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/11313
Title: Модель управління якістю професійно-педагогічних знань майбутніх педагогів в процесі підготовки у вищій школі
Authors: Кононенко, Наталія Вячеславівна
Kononenko, Nataliya Vyacheslavivna
Keywords: підготовка у вищій школі
професійно-педагогічні знання
якість знань
майбутні педагоги
педагогічні умови
модель
Issue Date: 2017
Publisher: Видавничий дім «Гельветика»
Citation: Кононенко Н. В. Модель управління якістю професійно-педагогічних знань майбутніх педагогів в процесі підготовки у вищій школі / Н. В. Кононенко // Фахове видання. Зб. наук. праць. Педагогічні науки. – Херсон : Видавничий дім «Гельве-тика», 2017. – Випуск 79. – Т. 1. – С. 149–154.
Abstract: В статті порушена проблема якості професійно-педагогічних знань майбутніх педагогів в процесі підготовки у вищій школі, що визначається методологією організації цього процесу. Розкрита логіка обгрунтування моделі управління якістю професійно-педагогічних знань майбутніх педагогів в процесі підготовки у вищій школі, сформульовано педагогічні умови. The article deals with the problem of quality of future teachers’ professional and pedagogical knowledge in the process of training at higher educational institution, which is determined by the methodology of organization of this process. The logic of justification of the management model of quality of future teachers’ professional and pedagogical knowledge in the process of training at higher educational institution is revealed, pedagogical conditions are formulated.
URI: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/11313
Appears in Collections:Кафедра дошкільної педагогіки

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Фаховий Херсон_2017.pdf431.94 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.