Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/11312
Назва: Методичні рекомендації з педагогічної практики для здобувачів другого (магістерського) рівня вищої освіти спеціальності 012 Дошкільна освіта, додаткових спеціальностей Логопедія/Психологія
Автори: Кононенко, Наталія Вячеславівна
Kononenko, Nataliya Vyacheslavivna
Ключові слова: методичні рекомендації
педагогічна практика
здобувачі другого (магістерського) рівня вищої освіти
спеціальність 012 Дошкільна освіта
логопедія
психологія
Дата публікації: 2021
Видавництво: Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К.Д.Ушинського»
Бібліографічний опис: Методичні рекомендації з педагогічної практики для здобувачів другого (магістерського) рівня вищої освіти спеціальності 012 Дошкільна освіта, додаткових спеціальностей Логопедія/Психологія. Одеса, 2021, 29 с.
Короткий огляд (реферат): Організаційно - методична практика у базових закладах є обов’язковим компонентом процесу фахової підготовки майбутніх педагогів з дошкільної освіти, важливим етапом їхнього професійного зростання. Практична підготовка забезпечує встановлення безпосереднього зв’язку між теорією та практикою дошкільного виховання, оскільки в умовах реальної професійної діяльності відбувається інтеграція теоретичних знань і практичних умінь студентів, що зумовлює оволодіння ними складниками професійної компетентності. Ефективність педагогічної практики залежить від дотримання таких умов: теоретична обґрунтованість системи підготовки студентів до практики, її навчальний і виховний характер, комплексний підхід до визначення завдань, змісту, форм і методів організації та проведення практики, забезпечення наступності та системності на різних етапах її проведення. Виробнича практика з питань організації дошкільної освіти є завершальним етапом практичної підготовки майбутнього організатора дошкільної освіти. Вона спрямована на формування професійної компетентності майбутніх педагогів –директорів та вихователів-методистів дошкільних закладів освіти. Організаційно-методична практика в дошкільному закладі освіти дає змогу здобувачам вищої освіти спеціальності 012 Дошкільна освіта денної та заочної форм навчання. ознайомитися з роботою і обов’язками директора, вихователя-методиста, з основними документами і завданнями дошкільної установи. Мета виробничої (організаційно - методичної) педагогічної практики - формування у студентів фахової компетентності, зокрема, реалізації студентами знань і умінь, навичок, необхідних для організації роботи дошкільних закладів та управління ними, підвищення інтересу до професійно організаторської діяльності, формування професійної майстерності, уміння творчо застосовувати теоретичні та методичні знання в практичній діяльності.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/11312
Розташовується у зібраннях:Кафедра дошкільної педагогіки

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
МЕТ.РЕК-КОЛ.-21.pdf467.95 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.