Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/11312
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorКононенко, Наталія Вячеславівна-
dc.contributor.authorKononenko, Nataliya Vyacheslavivna-
dc.date.accessioned2021-04-27T13:59:13Z-
dc.date.available2021-04-27T13:59:13Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.citationМетодичні рекомендації з педагогічної практики для здобувачів другого (магістерського) рівня вищої освіти спеціальності 012 Дошкільна освіта, додаткових спеціальностей Логопедія/Психологія. Одеса, 2021, 29 с.uk
dc.identifier.uridspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/11312-
dc.description.abstractОрганізаційно - методична практика у базових закладах є обов’язковим компонентом процесу фахової підготовки майбутніх педагогів з дошкільної освіти, важливим етапом їхнього професійного зростання. Практична підготовка забезпечує встановлення безпосереднього зв’язку між теорією та практикою дошкільного виховання, оскільки в умовах реальної професійної діяльності відбувається інтеграція теоретичних знань і практичних умінь студентів, що зумовлює оволодіння ними складниками професійної компетентності. Ефективність педагогічної практики залежить від дотримання таких умов: теоретична обґрунтованість системи підготовки студентів до практики, її навчальний і виховний характер, комплексний підхід до визначення завдань, змісту, форм і методів організації та проведення практики, забезпечення наступності та системності на різних етапах її проведення. Виробнича практика з питань організації дошкільної освіти є завершальним етапом практичної підготовки майбутнього організатора дошкільної освіти. Вона спрямована на формування професійної компетентності майбутніх педагогів –директорів та вихователів-методистів дошкільних закладів освіти. Організаційно-методична практика в дошкільному закладі освіти дає змогу здобувачам вищої освіти спеціальності 012 Дошкільна освіта денної та заочної форм навчання. ознайомитися з роботою і обов’язками директора, вихователя-методиста, з основними документами і завданнями дошкільної установи. Мета виробничої (організаційно - методичної) педагогічної практики - формування у студентів фахової компетентності, зокрема, реалізації студентами знань і умінь, навичок, необхідних для організації роботи дошкільних закладів та управління ними, підвищення інтересу до професійно організаторської діяльності, формування професійної майстерності, уміння творчо застосовувати теоретичні та методичні знання в практичній діяльності.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherДержавний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К.Д.Ушинського»uk
dc.subjectметодичні рекомендаціїuk
dc.subjectпедагогічна практикаuk
dc.subjectздобувачі другого (магістерського) рівня вищої освітиuk
dc.subjectспеціальність 012 Дошкільна освітаuk
dc.subjectлогопедіяuk
dc.subjectпсихологіяuk
dc.titleМетодичні рекомендації з педагогічної практики для здобувачів другого (магістерського) рівня вищої освіти спеціальності 012 Дошкільна освіта, додаткових спеціальностей Логопедія/Психологіяuk
dc.typeBookuk
Appears in Collections:Кафедра дошкільної педагогіки

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
МЕТ.РЕК-КОЛ.-21.pdf467.95 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.