Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/11267
Title: Навчально-методичний посібник з педагогічної практики для здобувачів першого (бакалаврського) рівня вищої освіти спеціальності 012 Дошкільна освіта, додаткових спеціальностей Логопедія/Психологія
Other Titles: Educational and methodical manual on pedagogical practice for applicants of the first (bachelor's) level of higher education of specialty 012 Preschool education, additional specialties Speech therapy / Psychology
Authors: Колесник, Алла Георгіївна
Kolesnyk, Alla Georgiіvna
Keywords: педагогічна практика
професійно-особистісні якості
педагогічна діяльність
професійна підготовка бакалаврів дошкільної освіти
освітній процес
організація практики
pedagogical activity
professional and personal qualities
professional training of bachelors of preschool education
educational process
organization of practice
Issue Date: 2021
Publisher: Державний заклад «Південноукраїнський національний університет імені К. Д. Ушинського»
Citation: Навчальний посібник з педагогічної практики для здобувачів першого (бакалаврського) рівня вищої освіти спеціальності 012 Дошкільна освіта, додаткових спеціальностей Логопедія/Психологія / уклад. А.Г. Колесник. - Одеса: ПНПУ імені К. Д. Ушинського, 2021. - 148 с.
Abstract: Педагогічна практика сприяє формуванню у майбутніх педагогів важливих професійно-особистісних якостей, розвитку педагогічного мислення, творчості та здібностей, необхідних для здійснення педагогічної діяльності. Саме тому педагогічна практика посідає особливе місце у професійній підготовці бакалаврів дошкільної освіти і виступає органічною складовою освітнього процесу, психолого-педагогічної і методичної підготовки майбутніх фахівців, пов’язуючи теоретичне навчання здобувачів вищої освіти з їх майбутньою самостійною роботою у дошкільній установі. Pedagogical practice contributes to the formation of future teachers of important professional and personal qualities, the development of pedagogical thinking, creativity and abilities necessary for pedagogical activities. That is why pedagogical practice occupies a special place in the professional training of bachelors of preschool education and is an organic component of the educational process, psychological, pedagogical and methodological training of future professionals, linking theoretical training of higher education students with their future independent work in preschool.
URI: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/11267
Appears in Collections:Кафедра сімейної та спеціальної педагогіки і психології

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Kolesnyk Alla Georgiіvna 2021pdf1.46 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.