Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/11259
Назва: Pedagogical Design of the Content of Professional Training of Teachers of General Technical Disciplines and Methods of TeachingTechnology
Інші назви: Педагогічне проектування змісту професійної підготовки викладачів загальних технічних дисциплін та методів викладання технологій
Автори: Ящук, Сергій
Yashchuk, Serhii
Шапран, Наталія Володимирівна
Shapran, Natalia Volodymyrivna
Martirosian, Lesia
Петухова, Тетяна Анатоліївна
Petukhova, Tetіana Anatoliivna
Artemieva, Inna Serhiivna
Артемьєва, Інна Сергіївна
Kolisnyk-Humenyuk, Yuliya
Ключові слова: master's degree training
higher education institutions
personality formation
professionalcompetencies
self-developmentandself improvement
contenteffectiveness
підготовка магістрів
вищі навчальні заклади
формування особистості
професійні компетенції
саморозвиток і самовдосконалення
змістовна ефективність
Дата публікації: 2021
Видавництво: Edusoft
Бібліографічний опис: Pedagogical Designofthe Content of Professional Trainingof Teachers of General Technical Disciplines and Methods of TeachingTechnology / S. Yashchuk, N. V. Shapran, L. Martirosian, Т. А. Petukhova, I. S. Artemieva,Y. Kolisnyk-Humenyuk // BRAIN.Broad Researchin ArtificialI ntelligence and Neuroscience. - 2021,V. 12, №1. - Р. 278-299.
Короткий огляд (реферат): Professionaltrainingof mastersinhigher educationinstitutions, its effectiveness is largely determined by the level ofpedagogical design of the training content of future teachers of generaltechnical disciplines and teaching methods of technology, since it is thecontent that is designed to ensure the formation of a personality thathas not only a system of special knowledge and professional actions,but alsodiffersin formation professionall yimportant competencies,the appropriate level of qualifications, taking into account world and European quality standards while maintaining national achievementsand priorities, as well as capable of fruitful teaching activities inmodern conditions. Професійна підготовка майстрів у вищих навчальних закладах, її ефективність значною мірою визначається рівнем педагогічного оформлення змісту підготовки майбутніх викладачів загальнотехнічних дисциплін та методів викладання технологій, оскільки саме зміст покликаний забезпечити формування особистості, яка має не лише систему спеціальні знання та професійні дії, але також відрізняються у формуванні професії всіма важливими компетенціями, відповідним рівнем кваліфікації з урахуванням світових та європейських стандартів якості при збереженні національних досягнень та пріоритетів, а також здатних до плідної педагогічної діяльності в сучасних умовах.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/11259
Розташовується у зібраннях:Кафедра технологічної і професійної освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Pedagogical Designofthe Content 2021.pdf453.98 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.