Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1124
Назва: Формування соціально-комунікативної компетенції дітей старшого дошкільного віку в процесі ігрової діяльності
Інші назви: The formation of social communicative competence of children of preschool age by means of play activity
Автори: Айзенбарт, Map'яна Михайлівна
Ayzenbart, Maryana Mykhaylivna
Ключові слова: соціально-комунікативна компетенція
ігрова діяльність
предметно-ігрове розвивальне середовище
педагогічні умови
діти старшого дошкільного віку
социально-коммуникативная компетенция
social and communicative competence
play activity
subject’s educational environment
pedagogical conditions
children of preschool age
Дата публікації: 2016
Видавництво: Державний заклад "Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського"
Бібліографічний опис: Айзенбарт, М. М. Формування соціально-комунікативної компетенції дітей старшого дошкільного віку в процесі ігрової діяльності : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.08 / Мар'яна Михайлівна Айзенбарт; наук. кер. О. В. Квас; ДЗ "Південноукр. нац. пед. ун-т ім. К. Д. Ушинського". – Одеса, 2016. – 20 с.
Короткий огляд (реферат): Дисертацію присвячено проблемі формування соціально-комунікативної компетенції старших дошкільників у процесі ігрової діяльності. Розкрито теоретичні основи формування соціально-комунікативної компетенції дітей старшого дошкільного віку. Науково обґрунтовано й експериментально перевірено педагогічні умови формування соціально-комунікативної компетенції старших дошкільників у процесі ігрової діяльності, визначено сутність і структуру феномена «соціально-комунікативна компетенція дітей старшого дошкільного віку»; уточнено поняття «предметно-ігрове розвивальне середовище»; визначено критерії, показники і схарактеризовано рівні сформованості соціально-комунікативної компетенції дітей старшого дошкільного віку в ігровій діяльності. Раскрыты теоретические основы формирования социально-коммуникативной компетенции детей старшего дошкольного возраста. Научно обоснованы и экспериментально проверены педагогические условия формирования социально-коммуникативной компетенции старших дошкольников в процессе игровой деятельности, определены сущность и структуру феномена «социально-коммуникативная компетенция детей старшего дошкольного возраста»; уточнено понятие «предметно-игровая развивающая среда»; определены критерии, показатели и охарактеризованы уровни сформированности социально-коммуникативной компетенции детей старшего дошкольного возраста в игровой деятельности. The dissertation is devoted to the problem of formation of social and communicative competence of senior preschool children in the process of game activity. The theoretical bases of formation of social and communicative competence of children of the senior preschool age are revealed. The pedagogical conditions for the formation of social and communicative competence of senior preschool children in the process of game activity are scientifically substantiated and experimentally verified; the essence and structure of the phenomenon "social and communicative competence of children of the senior preschool age" are determined; the concept "subject-game development environment" is specified; criteria, indicators are determined and levels of formation are characterized social and communicative competence of children of the senior preschool age in gaming activity.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1124
Розташовується у зібраннях:Автореферати

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Ayzenbart.pdf224.12 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.