Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1124
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorАйзенбарт, Map'яна Михайлівна-
dc.contributor.authorAyzenbart, Maryana Mykhaylivna-
dc.date.accessioned2018-12-19T10:50:40Z-
dc.date.available2018-12-19T10:50:40Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.citationАйзенбарт, М. М. Формування соціально-комунікативної компетенції дітей старшого дошкільного віку в процесі ігрової діяльності : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.08 / Мар'яна Михайлівна Айзенбарт; наук. кер. О. В. Квас; ДЗ "Південноукр. нац. пед. ун-т ім. К. Д. Ушинського". – Одеса, 2016. – 20 с.uk
dc.identifier.uridspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1124-
dc.description.abstractДисертацію присвячено проблемі формування соціально-комунікативної компетенції старших дошкільників у процесі ігрової діяльності. Розкрито теоретичні основи формування соціально-комунікативної компетенції дітей старшого дошкільного віку. Науково обґрунтовано й експериментально перевірено педагогічні умови формування соціально-комунікативної компетенції старших дошкільників у процесі ігрової діяльності, визначено сутність і структуру феномена «соціально-комунікативна компетенція дітей старшого дошкільного віку»; уточнено поняття «предметно-ігрове розвивальне середовище»; визначено критерії, показники і схарактеризовано рівні сформованості соціально-комунікативної компетенції дітей старшого дошкільного віку в ігровій діяльності. Раскрыты теоретические основы формирования социально-коммуникативной компетенции детей старшего дошкольного возраста. Научно обоснованы и экспериментально проверены педагогические условия формирования социально-коммуникативной компетенции старших дошкольников в процессе игровой деятельности, определены сущность и структуру феномена «социально-коммуникативная компетенция детей старшего дошкольного возраста»; уточнено понятие «предметно-игровая развивающая среда»; определены критерии, показатели и охарактеризованы уровни сформированности социально-коммуникативной компетенции детей старшего дошкольного возраста в игровой деятельности. The dissertation is devoted to the problem of formation of social and communicative competence of senior preschool children in the process of game activity. The theoretical bases of formation of social and communicative competence of children of the senior preschool age are revealed. The pedagogical conditions for the formation of social and communicative competence of senior preschool children in the process of game activity are scientifically substantiated and experimentally verified; the essence and structure of the phenomenon "social and communicative competence of children of the senior preschool age" are determined; the concept "subject-game development environment" is specified; criteria, indicators are determined and levels of formation are characterized social and communicative competence of children of the senior preschool age in gaming activity.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherДержавний заклад "Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського"uk
dc.subjectсоціально-комунікативна компетенціяuk
dc.subjectігрова діяльністьuk
dc.subjectпредметно-ігрове розвивальне середовищеuk
dc.subjectпедагогічні умовиuk
dc.subjectдіти старшого дошкільного вікуuk
dc.subjectсоциально-коммуникативная компетенцияuk
dc.subjectsocial and communicative competenceuk
dc.subjectplay activityuk
dc.subjectsubject’s educational environmentuk
dc.subjectpedagogical conditionsuk
dc.subjectchildren of preschool ageuk
dc.titleФормування соціально-комунікативної компетенції дітей старшого дошкільного віку в процесі ігрової діяльностіuk
dc.title.alternativeThe formation of social communicative competence of children of preschool age by means of play activityuk
dc.typeThesisuk
Appears in Collections:Автореферати

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Ayzenbart.pdf224.12 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.