Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/11181
Назва: Artistic education in interdisciplinary dimension: theoretical aspect of an issue
Інші назви: Художня освіта в міждисциплінарному вимірі: теоретичний аспект проблеми
Автори: Oleksiuk, O. M.
Ключові слова: strategy
benchmarks
development
post-classical paradigm
artistic education
communicative practices
interdisciplinary discourse
innovative model
стратегія
орієнтири
розвиток
художня освіта
міждисциплінарний дискурс
інноваційна модель
комунікативні практики
Дата публікації: 2018
Видавництво: Аріельський Університет за підтримки Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К. Д. Ушинського
Бібліографічний опис: Oleksiuk O. Artistic education in interdisciplinary dimension: theoretical aspect of an issue / O. Oleksiuk // Мodern tendencies in the pedagogical science of Ukraine and Israel: the way to integration. – 2018. – Ariel. Issue №9. – рр. 161-167.
Короткий огляд (реферат): The interdisciplinarity of artistic education lies in the versatility of the influence of art on all cognitive processes of man and the ability of artistic-figurative embodiment of any topic and plot that concerns the personthe artist and the recipient. The origins of interdisciplinarity as a scientific paradigm lie in the theory of communication. Міждисциплінарність художньої освіти полягає у різнобічності впливу мистецтва на всі пізнавальні процеси людини та здатності художньо-образного втілення будь-якої теми та сюжету, що стосується людини - художника та реципієнта. Витоки міждисциплінарності як наукової парадигми лежать в теорії спілкування.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/11181
Розташовується у зібраннях:2018

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Oleksiuk Olha 2018.pdf628.71 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.