Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/11142
Назва: Formation of the scenically-shaped culture of future teachers of musical art: methodological benchmarks
Інші назви: Формування сценичної форми культури майбутніх учителів музичного мистецтва: методичні орієнтири
Автори: Kosinska, Nataliia
Ключові слова: future teachers of the musical art
methodological foundations
scenically-shaped culture
cultural approach
axiological approach
hermeneutical approach
ompetency-based approach
image
майбутні викладачі музичного мистецтва
методологічні основи
культура в мальовничій формі
культурний підхід
аксіологічний підхід
герменевтичний підхід
підхід, заснований на компетентності
зображення
Дата публікації: 2018
Видавництво: Аріельський Університет за підтримки Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К. Д. Ушинського
Бібліографічний опис: Kosinska N. Formation of the scenically-shaped culture of future teachers of musical art: methodological benchmarks / N. Kosinska // Мodern tendencies in the pedagogical science of Ukraine and Israel: the way to integration. – 2018. – Ariel. Issue №9. – рр. 109-116.
Короткий огляд (реферат): It is proved in the article that at the current stage of development of artistic and pedagogical education its traditional principles of development that are oriented at acquiring of knowledge, formation of experiences and skills, range of competences are established. It is defined that the new requirements are imposed on a teacher in the context of innovational approaches as follows: the modern society needs professionals who can perform professional functions and will be ready from the beginning of professional activity to manifest professionalism, competences in formation of the generation with a high level of aesthetic culture, values and ethical orientations. У статті доведено, що на сучасному етапі розвитку художньо-педагогічної освіти встановлюються її традиційні принципи розвитку, орієнтовані на здобуття знань, формування досвіду та навичок, діапазон компетенцій. Визначено, що нові вимоги пред'являються до вчителя в контексті інноваційних підходів наступним чином: сучасне суспільство потребує фахівців, які можуть виконувати професійні функції і будуть готові з самого початку професійної діяльності виявляти професіоналізм, компетентність у формуванні покоління з високим рівнем естетичної культури, цінностей та етичних орієнтацій.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/11142
Розташовується у зібраннях:2018

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Nataliia Kosinska 2018 .pdf661.17 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.