Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1114
Title: Педагогічні умови сенсорного розвитку дітей старшого дошкільного віку засобами образотворчого мистецтва
Other Titles: Pedagogical Conditions for Sensory Development of Under-School Age Children by Means of Fine Art
Authors: Малікова, Юлія Віталіївна
Malikova, Juliya Vitaliyvna
Keywords: сенсорний розвиток
сенсорне виховання
педагогічні умови
сенсорні еталони
образотворче мистецтво
діти старшого дошкільного віку
sensory development
sensory education
pedagogical conditions
sensory models
fine arts
under-school age children
Issue Date: 2009
Publisher: Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського
Citation: Малікова, Ю. В. Педагогічні умови сенсорного розвитку дітей старшого дошкільного віку засобами образотворчого мистецтва [Текст] : дис. ... канд. пед. наук : 13.00.08 / Юлія Віталіївна Малікова; наук. кер. В. О. Інжестойкова; Південноукр. держ. пед. ун-т ім. К. Д. Ушинського. – Одеса, 2009. – 260 с.
Abstract: Дисертація присвячена проблемі сенсорного розвитку дітей старшого дошкільного віку засобами образотворчого мистецтва. Для підвищення рівня сенсорного розвитку старших дошкільникі, який є підґрунтям і важливою частиною їхнього інтелектуального розвитку, визначено і обґрунтовано педагогічні умови сенорного розвитку дітей засобами образотворчого мистецтва. The dissertation is devoted to the problem of sensory development of children of the senior preschool age by means of fine arts. To improve the level of sensory development of senior preschool children, which is the basis and an important part of their intellectual development, pedagogical conditions of children's senor development by means of fine arts are determined and grounded.
URI: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1114
Appears in Collections:Дисертації

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
МАЛІКОВА ЮЛІЯ ВІТАЛІЇВНА.pdf11.05 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.