Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/11136
Назва: Рівні засвоєння англомовного матеріалу в процесі інтегрованого навчання соціальної педагогіки засобами англійської мови
Автори: Мулик, Катерина Олександрівна
Mulyk, Kateryna Oleksandrivna
Ключові слова: процес інтегрованого навчання соціальної педагогіки засобами
англійська мова
соціальна педагогіка
рівні засвоєння англомовного матеріалу
Дата публікації: 2017
Видавництво: Державний заклад «Південноукраїнський національний університет імені К. Д. Ушинського»
Бібліографічний опис: Мулик К. Рівні засвоєння англомовного матеріалу в процесі інтегрованого навчання соціальної педагогіки засобами англійської мови / Катерина Мулик // Актуальні проблеми філології і професійної підготовки фахівців у полікультурному просторі : матеріали ІІІ Міжнар. наук. конф. (м. Одеса, 15–16 трав. 2017 р.) / Південноукр. нац. пед. ун-т ім. К. Д. Ушинського. ‒ Харків : Право, 2017. ‒ С. 125-128.
Короткий огляд (реферат): Сучасний стан розвитку зовнішніх зв’язків України потребує якісно нового підходу до проблеми іншомовної підготовки майбутнього фахівця, який буде успішним лише в тому випадку, якщо буде врахований міжпредметний зв’язок, що лежить в основі інтегрованого підходу. Метою роботи є визначення рівнів засвоєння англомовного матеріалу в процесі інтегрованого навчання соціальної педагогіки засобами англійської мови.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/11136
Розташовується у зібраннях:2017

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Mulyk.pdf430.51 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.