Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/11134
Назва: Використання методу аглютинації у професійній підготовці майбутніх фахівців в умовах сучасного полікультурного простору
Автори: Листопад, Олексій Анатолійович
Lystopad, Oleksiy Anatoliyovych
Ключові слова: європейський освітній простір
Болонська конвенція
реформування сучасної освіти
модернізація підготовки фахівців
Дата публікації: 2017
Видавництво: Державний заклад «Південноукраїнський національний університет імені К. Д. Ушинського»
Бібліографічний опис: Листопад О. Використання методу аглютинації у професійній підготовці майбутніх фахівців в умовах сучасного полікультурного простору / Олексій Листопад // Актуальні проблеми філології і професійної підготовки фахівців у полікультурному просторі : матеріали ІІІ Міжнар. наук. конф. (м. Одеса, 15–16 трав. 2017 р.) / Південноукр. нац. пед. ун-т ім. К. Д. Ушинського. ‒ Харків : Право, 2017. ‒ С. 119-122.
Короткий огляд (реферат): Інтеграція України до європейського освітнього простору і приєднання до Болонської конвенції передбачають реформування сучасної освіти та модернізацію підготовки фахівців. Тому, у педагогіці вищої школи, важливе місце відводиться дослідженню проблеми професійної підготовки майбутніх фахівців в умовах сучасного полікультурного простору, оскільки сучасні професіонали мають розуміти культуру не тільки своєї країни, а й інших народів, оскільки полікультурний простір, має функціонувати як цілісна система полілогу культур, національне при цьому набуває ознак ґрунтовності.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/11134
Розташовується у зібраннях:2017

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Lystopad.pdf405.6 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.