Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/11121
Назва: Innovative teaching instruments for improvement mathematical training of future physics teachers
Інші назви: Інноваційні засоби навчання для вдосконалення математичної підготовки майбутніх учителів фізики
Автори: Чепок, Олег Леонідович
Chepok, Oleh Leonidovych
Синюкова, Олена Миколаївна
Sinyukova, Olena Mykolaivna
Ключові слова: mathematics
physics
practical-oriented training
mutually penetrative character of relations between Physics and Mathematics
математика
фізика
практико-орієнтоване навчання
взаємопроникний характер відносин між фізикою та математикою
Дата публікації: 2018
Видавництво: Аріельський Університет за підтримки Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К. Д. Ушинського
Бібліографічний опис: Chepok О. L. Innovative teaching instruments for improvement mathematical training of future physics teachers / О. L. Chepok, О. М. Sinyukova // Мodern tendencies in the pedagogical science of Ukraine and Israel: the way to integration. – 2018. – Ariel. Issue №9. – рр. 43-49.
Короткий огляд (реферат): Conception of practical-oriented teaching-learning process, turned to the concrete results, is among the modern world educational trends. Physics teacher’s personal persuasion in a special, mutually penetrative, character of relations between Physics and Mathematics, his ability to demonstrate this character in teaching and educational process and to favor in such a way the formation of analogic persuasions of his students are among the most impotent concrete results of the process of such teacher’s, training. A system of mutual co-ordination between the course of General Physics and mathematical courses for the first-year students of physical specialties, together with the author’s concept of its implementation are represented. Концепція практико-орієнтованого навчально-навчального процесу, звернена до конкретних результатів, є однією з сучасних світових освітніх тенденцій. Особисте переконання вчителя фізики в особливому, взаємопроникаючому характері відносин між фізикою та математикою, його здатність продемонструвати цей характер у навчально-виховному процесі та сприяти таким чином формуванню аналогічних переконань своїх учнів є одними з найбільш імпотентних. Представлена ​​система взаємної координації між курсом загальної фізики та математичними курсами для студентів першого курсу фізичних спеціальностей разом із авторською концепцією її реалізації.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/11121
Розташовується у зібраннях:2018

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Chepok Oleh Leonidovych 2018.pdf588.44 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.