Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/11121
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЧепок, Олег Леонідович-
dc.contributor.authorChepok, Oleh Leonidovych-
dc.contributor.authorСинюкова, Олена Миколаївна-
dc.contributor.authorSinyukova, Olena Mykolaivna-
dc.date.accessioned2021-04-07T08:37:22Z-
dc.date.available2021-04-07T08:37:22Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.citationChepok О. L. Innovative teaching instruments for improvement mathematical training of future physics teachers / О. L. Chepok, О. М. Sinyukova // Мodern tendencies in the pedagogical science of Ukraine and Israel: the way to integration. – 2018. – Ariel. Issue №9. – рр. 43-49.uk
dc.identifier.urihttp://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/11121-
dc.description.abstractConception of practical-oriented teaching-learning process, turned to the concrete results, is among the modern world educational trends. Physics teacher’s personal persuasion in a special, mutually penetrative, character of relations between Physics and Mathematics, his ability to demonstrate this character in teaching and educational process and to favor in such a way the formation of analogic persuasions of his students are among the most impotent concrete results of the process of such teacher’s, training. A system of mutual co-ordination between the course of General Physics and mathematical courses for the first-year students of physical specialties, together with the author’s concept of its implementation are represented. Концепція практико-орієнтованого навчально-навчального процесу, звернена до конкретних результатів, є однією з сучасних світових освітніх тенденцій. Особисте переконання вчителя фізики в особливому, взаємопроникаючому характері відносин між фізикою та математикою, його здатність продемонструвати цей характер у навчально-виховному процесі та сприяти таким чином формуванню аналогічних переконань своїх учнів є одними з найбільш імпотентних. Представлена ​​система взаємної координації між курсом загальної фізики та математичними курсами для студентів першого курсу фізичних спеціальностей разом із авторською концепцією її реалізації.uk
dc.language.isoenuk
dc.publisherАріельський Університет за підтримки Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К. Д. Ушинськогоuk
dc.subjectmathematicsuk
dc.subjectphysicsuk
dc.subjectpractical-oriented traininguk
dc.subjectmutually penetrative character of relations between Physics and Mathematicsuk
dc.subjectматематикаuk
dc.subjectфізикаuk
dc.subjectпрактико-орієнтоване навчанняuk
dc.subjectвзаємопроникний характер відносин між фізикою та математикоюuk
dc.titleInnovative teaching instruments for improvement mathematical training of future physics teachersuk
dc.title.alternativeІнноваційні засоби навчання для вдосконалення математичної підготовки майбутніх учителів фізикиuk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:2018

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Chepok Oleh Leonidovych 2018.pdf588.44 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.