Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/11121
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Чепок, Олег Леонідович | - |
dc.contributor.author | Chepok, Oleh Leonidovych | - |
dc.contributor.author | Синюкова, Олена Миколаївна | - |
dc.contributor.author | Sinyukova, Olena Mykolaivna | - |
dc.date.accessioned | 2021-04-07T08:37:22Z | - |
dc.date.available | 2021-04-07T08:37:22Z | - |
dc.date.issued | 2018 | - |
dc.identifier.citation | Chepok О. L. Innovative teaching instruments for improvement mathematical training of future physics teachers / О. L. Chepok, О. М. Sinyukova // Мodern tendencies in the pedagogical science of Ukraine and Israel: the way to integration. – 2018. – Ariel. Issue №9. – рр. 43-49. | uk |
dc.identifier.uri | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/11121 | - |
dc.description.abstract | Conception of practical-oriented teaching-learning process, turned to the concrete results, is among the modern world educational trends. Physics teacher’s personal persuasion in a special, mutually penetrative, character of relations between Physics and Mathematics, his ability to demonstrate this character in teaching and educational process and to favor in such a way the formation of analogic persuasions of his students are among the most impotent concrete results of the process of such teacher’s, training. A system of mutual co-ordination between the course of General Physics and mathematical courses for the first-year students of physical specialties, together with the author’s concept of its implementation are represented. Концепція практико-орієнтованого навчально-навчального процесу, звернена до конкретних результатів, є однією з сучасних світових освітніх тенденцій. Особисте переконання вчителя фізики в особливому, взаємопроникаючому характері відносин між фізикою та математикою, його здатність продемонструвати цей характер у навчально-виховному процесі та сприяти таким чином формуванню аналогічних переконань своїх учнів є одними з найбільш імпотентних. Представлена система взаємної координації між курсом загальної фізики та математичними курсами для студентів першого курсу фізичних спеціальностей разом із авторською концепцією її реалізації. | uk |
dc.language.iso | en | uk |
dc.publisher | Аріельський Університет за підтримки Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К. Д. Ушинського | uk |
dc.subject | mathematics | uk |
dc.subject | physics | uk |
dc.subject | practical-oriented training | uk |
dc.subject | mutually penetrative character of relations between Physics and Mathematics | uk |
dc.subject | математика | uk |
dc.subject | фізика | uk |
dc.subject | практико-орієнтоване навчання | uk |
dc.subject | взаємопроникний характер відносин між фізикою та математикою | uk |
dc.title | Innovative teaching instruments for improvement mathematical training of future physics teachers | uk |
dc.title.alternative | Інноваційні засоби навчання для вдосконалення математичної підготовки майбутніх учителів фізики | uk |
dc.type | Article | uk |
Розташовується у зібраннях: | 2018 |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Chepok Oleh Leonidovych 2018.pdf | 588.44 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.