Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/10923
Назва: Роль лінгвокраїнознавства у підготовці інофонів
Автори: Буднік, Анжела Олександрівна
Budnik, Anzhela Olexandrivna
Ключові слова: лінгвокраїнознавство
фонові знання
лінгвокраїнознавчий коментар
інофони
сприймання художнього твору
Дата публікації: 2019
Видавництво: Харбінський інженерний університет
Бібліографічний опис: Буднік А. Роль лінгвокраїнознавства у підготовці інофонів / Анжела Буднік // Актуальні проблеми філології і професійної підготовки фахівців у полікультурному просторі: Міжнародний журнал. – Випуск 5. – Харбін : Харбінський інженерний університет, 2019. ‒ С. 27-29.
Короткий огляд (реферат): При вивченні української мови як іноземної студенти зустрічаються з рядом малозрозумілих фактів, що відносяться не до меж лексики, граматики, фонетики або стилістики, а, швидше, до екстралінгвістичних сфер: соціальної, побутової або історичної. Правильне вживання або розуміння деяких слів або фраз припускає знання про їх походження, ситуації, в яких їх можна використати, або елементарних відомостей з історії, літератури, релігії, політичної реальності країни мови, що вивчається. Тому одночасно з вивченням мови треба вивчати і культуру його народу – знайомитися з історією, літературою, економікою, географією, політикою країни, побутом, традиціями.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/10923
Розташовується у зібраннях:2019 Вип. 5

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Budnik.pdf508.3 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.